حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در دانشگاه

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب روز چهارشنبه 11 مرداد 96 میزبان مهندس جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب در این دیدار با اشاره به اهمیت تربیت دانشجویان دارای تفکر تقریبی، جمعیت مسلمان جهان را به‌مثابه خانواده‌ای بزرگ دانست که اختلافات آن‌ها به‌جای دامن زدن بر تفاوت‌ها باید در سطح خانوادگی و داخلی دیده و برطرف شود.

ایشان ضمن تأکید بر لزوم هوشمندی در تعامل با جهان افزود: ظرفیت‌های مردم در این تعامل را باید بسیار مهم دانست، حتی در کشوری مثل امریکا هم می‌توان با تشکیل لابی‌های قدرتمند با مراکز علمی و مردمی از داخل امریکا مقابل زورگویی‌های دولت این کشور به مسلمانان ایستاد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب حیات علم را به نقد و رد دانست و ضمن مروری بر عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب در دو دهه اخیر، تربیت دانشجویان دارای تفکر جهانی و تقریب بین مذاهب و همگرایی بین ادیان را از آرمان‌های این دانشگاه خواند.

مهندس جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب و تمجید رویکرد وحدت‌گرای آن بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای مقابله با مشکلات قومی و مذهبی و دیگر معضلات اجتماعی تأکید کرد.

 

مطالب مشابه