عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه:

دشمن در موضوع غزه با جنگ روانی به دنبال فریب افکار عمومی است

تاریخ انتشار:

دکتر هاتف پوررشیدی علی بیگلو گفت:رسانه‌های دشمن در جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی وقایع را به نفع خود مصادره می‌کنند و با جنگ روانی به دنبال فریب افکار عمومی هستند و این موضوع سبب افزایش تناقضات می‌شود.

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه ،؛دکتر هاتف پور رشیدی علی بیگلو ،عضو هیدت علمی دانشگاه و ادیان و مذاهب اسلامی در نشست علمی «مبانی فقهی جنگ شناختی با تاکید بر رسانه در حماسه طوفان الاقصی» که به همت دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب و با مشارکت گروه فقه فرهنگ هنر و رسانه پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر در سالن همایش‌های شیخ کلینی برگزار شد، بیان کرد: فاجعه‌ای که توسط رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه اتفاق افتاد طبق ادعای بی اساس شبکه‌های بی بی سی و اینترنشنال بیان شد که توسط حماس انجام شده است و این موضوع نشان دهنده جنگ روانی رسانه دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن در موضوع غزه با جنگ روانی به دنبال فریب افکار عمومی است، عنوان کرد: بی بی سی با جهت گیری های رسانه ای خود در زمینه نحوه انفجار بیمارستان المعمدانی گزارش‌هایی پخش کرد که با غرض ورزی همراه بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی تصریح کرد: در جهان امروز مخاطب رسانه مورد توجه است و هرچه تعداد مخاطب بیشتر باشد جنگ شناختی پیچیده تر است.

وی ادامه داد: رسانه‌های دشمن در جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی وقایع را به نفع خود مصادره می‌کنند و این موضوع سبب افزایش تناقضات می‌شود.

مطالب مشابه