با صدور پیامی؛

معاون آموزش و پژوهش دانشکده درگذشت سید امید ساداتی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار:

دکتر سید رضا سجادی نژاد با صدور پیامی فقدان ناباورانه سید امید ساداتی ،دانشجوی دکتری مدیریت رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه ،در متن پیام تسلیت دکتر سیدرضا سجادی نژاد،معاون آموزش و پژوهش دانشکده علوم اجتماعی،ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب به مناسبت درگذشت سید امید ساداتی،دانشجوی دکتری مدیریت رسانه آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

دریغادریغ که با اندوه فراوان، هجران تلخ سیدامید ساداتی دانشجوی دکتری رشته مدیریت رسانه دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب را به اطلاع دانشجویان و اساتید دانشکده و دانشگاه می‌رسانیم.

سیدامید ساداتی مدیرمسئول نشریه شالیزار تنها نشریه شناخته‌شده در تنکابن بود. نشاط و انگیزه این جوان تنکابنی که در سال ۱۴۰۱ با چند نسخه از شالیزار به مصاحبه دکتری آمد و به پرسش‌های اساتید جواب داد چنان جالب توجه بود که پس از اعلام نتایج، اساتید حاضر در مصاحبه کنجکاو و پیگیر حضور وی در جمع قبول‌شدگان بودند.

گروه مدیریت رسانه و دانشکده علوم اجتماعی، غمگنانه‌ترین همدلی‌ها را با خانواده و دوستان و همکاران سوگوار ایشان نثار می‌دارد.
امید که قلم شالیزار در دستان جوانان پرانگیزه تنکابن سبز بماند.

مطالب مشابه