جلسه رئیس واحد مشهد و هیأت همراه با مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی

تاریخ انتشار:

اين جلسه جهت برگزاری دوره های مشترک دکتری و کارشناسی ارشد در روز دوشنبه در تاریخ 1400/02/20 در محل مؤسسه مجمع عالی حکمت اسلامی در مشهد مقدس  برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر ظهیری مدیر مجمع عالی حکمت اسلامی در مشهد مقدس ضمن خوش آمد گویی به رئیس واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد و هیأت همراه به بیان فعالیت های مؤسسه پرداخت.

در ادامه دکتر غفوری نژاد رئیس واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد مقدس ضمن تشریح فعالیت های دانشگاه ادیان و مذاهب در حوزه فلسفه و عرفان، برگزاری دوره های مشترک دکتری و کارشناسی ارشد بین این دو مرکز علمی را پیشنهاد کرد.

سپس دکتر اردشیر معاون آموزش دانشکده فلسفه دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به رشته های نو در دانشگاه ادیان و مذاهب مثل دکتری فلسفه اخلاق و فلسفه ذهن، خواستار همکاری جدی و میدانی بین این دو مرکز علمی شد.

در پایان دکتر ظهیری ضمن استقبال از همکاری بین این دو مرکز علمی بر جذب فضلاء حوزه در رشته های فلسفه و عرفان تأکید کرد. ایشان پیشنهاد کرد واحد مشهد دانشگاه ادیان و مذاهب با توجه به موقعیت علمی آن، به دنبال جذب هیأت علمی و لو به صورت پاره وقت باشد و کارگروههای علمی متشکل از دانشجویان خراسانی تشکیل دهد و همکاریش را با مراکز علمی مشهد مقدس گسترده تر کند.

مطالب مشابه