اولین کنفرانس بین المللی تبلیغ جهانی دین

تاریخ انتشار:

اولین کنفرانس بین المللی "تبلیغ جهانی دین، چالش ها، فرصت ها و تحارب در عرصه بین الملل" با همت جامعة المصطفی العالمیة خراسان, دانشگاه بین المللی جامعة المصطفی العامیة، پژوهشکده امام رضا (ع) و تحت حمایت سیویلیکا با همکاری مراکز علمی مختلف از جمله دانشگاه ادیان و مذاهب در محل نمایندگی جامعة المصطفی العالمیة  در مشهد مقدس برگزار می شود.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و پژوهشگران می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

پژوهشگران  می توانند مقالات علمی – پزوهشی،  علمی – ترویجی، مطالعات موردی، مقالات یا گزارش های تحلیلی – انتقادی و طرح های تحقیقاتی خودشان را تا 25 دی ماه 1400 ارسال کنند و مهلت ثبت نام نهایی  تا 28 دی ماه 1400 است.

نتایج داوری هر مقاله، حداکثر ۱۰ روز پس از ثبت در سایت، اعلام می شود. پژوهشگران محترم می توانند به سامانه کاربری خود مراجعه و نتیجه داوری مقاله خود را مشاهده نمایند.

زمان برگزاری کنفرانس 27 و 28 بهمن ماه 1400 خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر و ورود به سایت کنفرانس کلیک کنید.

 

مطالب مشابه