دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تایباد با رئیس واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد

تاریخ انتشار:

دکتر روهنی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تایباد با حجت الاسلام و المسلمین دکتر غفوری نژاد رئیس واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد در مورخه سوم آذر ماه در محل دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد دیدار کرد و طرفین بر همکاری بین این دو مرکز علمی تأکید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تایباد ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب واحد مشهد  و معرفی اجمالی دانشگاه آزاد اسلامی تایباد گفت: فقه شافعی و فقه حنفی در غرب کشور تدریس می شود ولی در شرق کشور بخصوص در شهر تایباد این خلأ وجود دارد که امید است با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب بتوان دانشجو جذب نمود تا این خلأ جبران شود.

دکتر روهنی افزود: با توجه به موقعیت خوب شهر تایباد و نزدیک بودن آن به کشور افغانستان می توان دانشجویان افغانی را در رشته های ادیان و مذاهب جذب نمود و نمونه هایی از درخواست های متقاضیان را نیز ارائه نمود.

ایشان در پایان به امکانات دانشگاه آزاد اسلامی تایباد اشاره کرد و گفت: با توجه به امکانات دانشگاه می توان با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب کلاس ها را در تایباد برگزار کرد و ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر تفاهم نامه همکاری با دانشگاه ادیان و مذاهب منعقد شود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر غفوری نژاد ضمن خوش آمد گویی و معرفی اجمالی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: طرفین می توانند در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ادیان و مذاهب با یکدیگر برای جذب دانشجویان افغانی همکاری نمایند.

ایشان در پایان ضمن تأکید بر همکاری این دو مرکز علمی، ابراز کرد که هیچ محدودیتی برای جذب دانشجویان خارجی در مقطع دکتری برای دانشگاه ادیان و مذاهب وجود ندارد.

مطالب مشابه