دیدار رئیس واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد با رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی

تاریخ انتشار:

دکتر غفوری نژاد رئیس واحد دانشگاه ادیان و مذاهب در مشهد با حجت الاسلام و المسلمین رامیار رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان رضوی در روز دوشنبه 8 آذر ماه دیدار کرد و طرفین بر همکاری های علمی از جمله برگزاری دوره های کوتاه مدت تأکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر غفوری نژاد ضمن معرفی اجمالی دانشگاه ادیان و مذاهب و اشاره به بیست سال سابقه فعالیت دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب بویژه در سال های اخیر با استقبال دانشجویان خارجی مواجه شده است.

دانشیار گروه شیعه شناسی دانشگاه ادیان افزود: دانشگاه ادیان و مذاهب از طریق سازمان سنجش و آزمون اختصاصی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد و همچنین این دانشگاه برای برگزاری دوره های کوتاه مدت آماده همکاری است.

وی در ادامه به رشته های غیر حضوری مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب اشاره کرد و گفت: کلاس های غیر حضوری به صورت آنلاین و بعد از ظهرها برگزار می شود تا شاغلان نیز بتوانند در این دوره ها ثبت نام نمایند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رامیار ضمن خوش آمد گویی گفت: عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی مسئولیت سنگینی دارد و هدایت سیاسی و دینی مجموعه عظیم نیروی انتظامی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی بیشترین تماس را با مردم، و به تبع با فرقه ها و گروههای مختلف دارد و هر انداره نیروهای انتظامی با فرقه ها، گروهها، ادیان و مذاهب آشنایی بیشتری داشته باشند کمتر دچار آسیب می شوند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین رامیار ضمن تأکید بر همکاری در برگزاری دوره های علمی کوتاه مدت  در سطح فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی گفت: در صورت فعال شدن دوره های کوتاه مدت ادیان و مذاهب، این دوره ها قطعا تأثیر گذار و مفید خواهد بود.

مطالب مشابه