حاخام اعظم جامعه کلیمیان ایران مطرح کرد؛

یهودیان ایران همگام با هموطنان مسلمان خود برای پیشرفت کشور تلاش می کنند

تاریخ انتشار:

جمعی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور در کنیسه ابریشمی یهودیان تهران  با حاخام یونس حمامی لاله‌زار «حاخام اعظم جامعه کلیمیان ایران» دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ در این دیدار دکتر حمامی لازار با خوش آمدگویی و اظهار خوشحالی از حضور دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب در کنیسه ابریشمی یهودیان تهران گفت:امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران یهودیان ایران با آزادی و امنیت کامل مراسمات دینی و مذهبی خود را انجام می‌دهند و همگام با هموطنان مسلمان خود برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

حاخام اعظم جامعه کلیمیان  ایران در ادامه  با تشکر از مسئولین دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: دانشگاه ادیان و مذاهب در راستای اهداف و رسالت خود اقدامات بسیار خوبی را در زمینه شناخت ادیان انجام داده است که در این میان آثار منتشر شده در این دانشگاه شایسته تقدیر است.

دکتر حمامی لازار در این دیدار با پاسخ به سئوالات دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب و با اشاره به تاریخ یهودیت به توضیح برخی از آداب و احکام مختلف این دین آسمانی پرداخت.

گفتنی است در این بازدید دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور در یکی از مراسمات مذهبی هموطنان یهودی از نزدیک با یکی از آیین‌های دین یهودیت آشنا شدند.

مطالب مشابه