رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد؛

همه دلسوزان نظام و انقلاب به وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل کنند

تاریخ انتشار:

نشست اساتید و دانشجویان دانشکده زن و خانواده با حضور رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و جمعی از اندیشمندان حوزه زن و خانواده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ به همت دانشکده زن و خانواده و همکاری پژوهشکده مطالعات زن و خانواده دومین نشست هم اندیشی اساتید و دانشجویان این دانشکده با حضور رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و جمعی از اندیشمندان حوزه زن و خانواده برگزار شد.

در این نشست رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با تبیین جایگاه زن و خانواده در اسلام و متون دینی و مذهبی و با  تقدیر از تلاش‌های رئیس و اعضای هیئت علمی دانشکده زن و خانواده گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی من بحث زنان و خانواده است و از اوایل دوران طلبگی خود به این مهم پرداخته و در همین راستا با تاسیس دانشکده زن و خانواده و پژوهشکده زن و خانواده در تلاش هستیم که بتوانیم کار‌های زیر بنایی خوبی را برای جامعه زنان و خانواده  به انجام برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب افزود؛ به برکت انقلاب اسلامی ایران و تاکیدات حضرت امام(رضوان الله تعالی علیه) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) کارهای خوبی در کشور انجام شده است ولی کافی نیست.

وی تاکید کرد؛ همه مسئولین و اساتید حوزه و دانشگاه باید مساله زن و خانواده را بصورت جدی پیگیری و برنامه‌ریزی علمی نمایند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اظافه کرد؛ متاسفانه غفلت جامعه دانشگاهی و حوزوی باعث رشد تفکر فمینیسم در جامعه شده است و این درحالی است که فعالیت‌های فمینیستی ضربه‌ای است به جایگاه زن و خانواده که می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را به جامعه و کرامت زن و خانواده وارد سازد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد؛ یکی دیگر از مسائل مهمی که کشور عزیزمان با آن مواجه شده جمعیت و فرزندآوری است که در این مورد هم اساتید و نخبگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب باید با تبیین صحیح و روشنگری به وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل کنند.

در این نشت دکتر اعظم خوش‌صورت موفق رئیس دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب پیش از سخنان رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه گزارشی از فعالیت‌های علمی و آموزشی دانشکده متبوعش ارایه کرد.

گفتنی است در این نشست رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب از تلاش‌های علمی و فرهنگی حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا زیبایی نژاد رئیس پژوهشکده زن و خانواده و برخی دیگر از اساتید و فعالین حوزه زن و خانواده تجلیل و قدردانی کرد.

 

 

 

مطالب مشابه