با حضور دانشجویان دانشکده برگزار شد

دومین نشست سالانه مسئولان دانشکده فلسفه

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید حسن اسلامی مدیرگروه فلسفه اخلاق، دکتر نعیمه پورمحمدی مدیرگروه فلسفه دین، دکتر کیوانفر مدیرگروه فلسفه اسلامی و دکتر رسول ملکی عضو هیئت علمی گروه فلسفه اسلامی و آقایان مهجور دبیرگروه فلسفه اخلاق و سهرابی‌فر دبیرگروه فلسفه دین برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر شریعتمداری رئیس دانشکده ضمن معرفی سرکار خانم دکتر پورمحمدی که اخیراً حکم مدیریت گروه فلسفه دین را از ریاست محترم دانشگاه دریافت کرده‌اند، توضیحاتی درباره روی‌کردها و برنامه‌های دانشکده فلسفه ارائه کرد.

وی ضمن تأکید بر روی‌کرد علمی و آزاداندیشی در عین پاسداشت سنت‌های دینی و فرهنگی و عمق یافتن در علوم اسلامی و سنت عقلی مسلمانان تصریح کرد: همه تصمیمات اقدامات دانشکده از پشتوانه فکر جمعی و مشارکت اهل نظر برخوردار است و همه گروه‌های علمی، علاوه بر اعضای هیئت علمی از کمیته‌ای علمی متشکل از استادان داخل و خارج دانشگاه برخوردار هستند.

همچنین دکتر شریعتمداری دانشجویان را به مشارکت در فعالیت‌های علمی و فرهنگی جانبی از جمله تشکیل انجمن‌های علمی دانشجویی و برگزاری سفرهای علمی داخلی و خارجی تشویق کرد.

جمعی از دانشجویان نیز در ادامه جلسه، پرسش‌ها و پیشنهادهای خود را مطرح و مسئولان دانشکده پاسخ و توضیحات لازم را ارائه کردند.

گفتنی است این نشست روز چهارشنبه هفتم بهمن‌ماه 1394 در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

مطالب مشابه