با حضور رؤسای دو دانشگاه صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه کوت عراق

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ دانشگاه ادیان و مذاهب میزبان هیئتی از دانشگاه کوت عراق متشکل از رئیس دانشگاه دکتر طالب الموسوی و برخی از مسئولان این دانشگاه بود. 
بر اساس این گزارش بعد از برگزاری جلسات کارشناسی در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و بررسی ظرفیت‌های دو دانشگاه متن تفاهم‌نامه مورد توافق قرار گرفت.
در این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب و حجت الاسلام والمسلمین جعفرطیاری، قائم مقام دانشگاه و برخی از مسئولان برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب با تشریح فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب و با اشاره به قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی که این دانشگاه تاکنون با دانشگاه‌های دیگر امضا کرده گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب از هر گونه همکاری و انتقال تجربه با دانشگاه‌های عراق استقبال می‌کند. 
دکتر طالب الموسوی نیز با اظهار خرسندی از حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب و آشنا شدن با ظرفیت‌های این دانشگاه بیان کرد: من رئیس اتحادیه دانشگاه‌های خصوصی عراق و نیز عضو شیعه‌ی مجلس تنفیذی دانشگاه‌های جهان اسلام هستم که در آن مجلس حق رأی دارم. من به دنبال این هستم که دانشگاه‌های شیعه در جهان اسلام مطرح شوند.

در انتهای این جلسه تفاهم‌نامه همکاری میان دو دانشگاه توسط رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و رئیس دانشگاه کوت عراق امضا شد.

مطالب مشابه