دکتر رضایان خبر داد؛

ارتقای جايگاه بين المللی دانشگاه اديان و مذاهب

تاریخ انتشار:

دکتر احد رضایان مشاور رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در امور استراتژیک در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام خبر برگزاری سلسله نشست‌هايی با عنوان: «آشنایی با نظام‌های رتبه‌بندی» گفت: دانشگاه اديان و مذاهب يكی از مراكز سرآمد علمی در سطح ملی و در عرصه بين‌المللی است كه با بكارگيری ديپلماسی كارآمد علمی موفق شده است هزاران دانشجوی بين‌المللی را جذب و در عمل بحث بين‌المللی شدن آموزش عالی را نشان دهد كه از اين روی می‌تواند الگوی خوبی براي ساير مراكز آموزش عالی كشور در جذب و توسعه فعاليت‌های آموزشی و پژوهشی بين‌المللی باشد.
دکتر احد رضایان ادامه داد؛ تداوم و توسعه اين مهم نيازمند روزآمد شدن و نوآوری در ديپلماسی علمی، تصويرسازی مثبت و شناخت قواعد و مقررات علمی و بين‌المللی است.
این استاد دانشگاه افزود؛ دانشجويان و پژوهشگران تمامی كشورها در وهله نخست تلاش می‌كنند تا دوره آموزشی خود را در دانشگاه‌هايی معتبر با برنامه آموزشی نو سپری كنند. در راستای پاسخ به اين نياز، دانشگاه اديان و مذاهب برنامه ريزی كرده است تا بتواند در چند سال آينده جايگاه و رتبه علمی خود را در سطح بين‌المللی ارتقا دهد. بر همين اساس دفتر علم سنجی دانشگاه با همكاری ساير واحدهای مرتبط، سلسله نشست‌هايی را با عنوان: “آشنایی با نظام‌های رتبه‌بندی” برنامه‌‍‌ريزی و اولين جلسه را در مورخ 09/12/1400 از ساعت 9 الی 11 با ارایه خانم دکتر صراتی مدير رتبه‌بندی سازمان ISC (پايگاه استنادي علوم جهان اسلام) و با حضور رئیس محترم دانشگاه ادیان و مذاهب و اعضاي محترم هيات علمی و كارشناسان مربوطه برگزار نمود.

مطالب مشابه