دکتر مهدی فرمانیان تاکید کرد؛

دانشگاه ادیان و مذاهب از پژوهش های فاخر به صورت ویژه حمایت می کند

تاریخ انتشار:

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه ادیان و مذاهب  با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی فرمانیان معاون پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب و جمعی از اساتید و پژوهشگران در تالار امام موسی صدر این دانشگاه برگزار شد.
  در این مراسم ، معاون پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به برخی دستاوردهای این دانشگاه  در سال های اخیر، اظهار داشت: در یک سال گذشته یک سامانه کتاب تدارک دیده شد که ارزیابی‌ها به‌صورت سامانه‌ای انجام می‌شود در یک سال گذشته 98 کتاب در این سامانه بارگذاری شد که 16 کتاب بعد از تأیید به چاپ رسید.
وی ادامه داد: از بین طرح‌های متعدد نیز 20 طرح مصوب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در خصوص طرح‌های ترجمه‌ای نیز 8 طرح قبول و کتاب‌ها نیز چاپ شد.
معاون پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب تأکید ویژه‌ای بر روی کارهای فاخر دارد و در این زمینه حمایت‌های بیش از عرف نیز صورت می‌گیرد.
وی ابراز داشت: 29 رساله نیز در یک سال گذشته مورد تأیید قرار گرفت ودر خصوص پژوهشگران برتر نیز بر اساس مصوبه وزارت علوم عمل کردیم که امروز 5 پژوهشگر برتر دانشگاه نیز موردتقدیر قرار می‌گیرند.
حجت‌الاسلام‌  فرمانیان افزود: 165 شماره از مجلات این دانشگاه نیز به چاپ رسیده و در این میان با نظر دفتر سیاستگذاری و برنامه ‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشریه Religious Inquiries دانشگاه ادیان و مذاهب به‌عنوان نشریه برگزیده کشوری انتخاب شد.
وی ابراز داشت: 25 اثر نیز در دو ماه اخیر به چاپ رسیده که امروز رونمایی آن‌ها صورت خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام‌  فرمانیان خاطرنشان کرد: در طی دو سال اخیر متوسط 38 کتاب را سالانه به چاپ رساندیم که در شرایط کنونی اقتصادی حائز اهمیت است.

برای دیدن تصاویر کلیک کنید

مطالب مشابه