با سخنرانی دکتر شریعتمداری؛

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی،مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور پرشور دانشجویان در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمیدرضا شریعتمداری عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با تبریک روز دانشجو به طالبان علم و دانش و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 16 آذر گفت: ذات و ماهیت 16 آذر فراتر از مسائل صنفی و علمی است و این روز روحیه استکبار ستیزی و استبداد ستیزی را در کشور زنده کرد.
دکتر شریعتمداری با توصیه به دانشجویان به مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب افزود: در ميان توصيه‌های هفت گانه کليدی رهبری به جوانان در بيانيه گام دوم انقلاب، ایشان، به پیشرفت علمی، عدالت و عدالتخواهی تاکید ویژه‌ای داشته‌اند وعدالت مورد تاکید رهبر انقلاب  جز با تلاش جنبش دانشجویی در مطالبه پیگیر از نهاد‌های مرتبط به‌دست نخواهد آمد.
وی همچنین افزود: عدالت خواهی بدون آزادی طلبی و آزادی طلبی بدون عدالت خواهی معنایی نخواهد داشت و دانشجویان باید به دور از هیاهوهای سیاسی و بدون دخالت جریانات سیاسی و نهاد‌های حاکمیتی روحیه مطالبه گری خویش را تقویت کنند.

گفتنی است: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل نمازخانه دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

 

مطالب مشابه