در راستای گسترش همکاری‌ها؛

رایزن فرهنگی عراق در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافت

تاریخ انتشار:

دکتر امجد حمید مظفر رایزن فرهنگی جمهوری عراق در ایران با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر امجد حمید مظفر رایزن فرهنگی جمهوری عراق در ایران ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با تاکید بر گسترش روابط میان دانشگاه های عراق و دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: ما توسعه روابط با دانشگاه ادیان و مذاهب را خواستاریم و امیدواریم این روابط محدود به جذب و تحصیل دانشجو نشود و در خصوص جذب و همکاری با اعضای هیات علمی و برگزاری دوره های کوتاه مدت نیز بتوانیم همکاری های متقابلی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در این نشست، بین المللی سازی و جذب دانشجوی بین المللی کیفی را از اهداف برنامه راهبردی دانشگاه ادیان و مذاهب عنوان کرد و افزود:خوشحالیم از این که برادران و خواهران عراقی، دانشگاه ادیان و مذاهب را برای تحصیل انتخاب می کنند.
در این دیدار که دکتر محمد انصاری معاون فرهنگی و دانشجویی و حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تسخیری سرپرست مدیریت همکاری های علمی و بین المللی نیز حضور داشتند حاضرین به بحث و گفتگو پیرامون برنامه‌های علمی و فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب برای دانشجویان عراقی پرداختند.

 

 

 

 

مطالب مشابه