قابل توجه داوطلبان آزمون دکتری سازمان سنجش؛

زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری اعلام شد

تاریخ انتشار:

اطلاعیه ثبت‌نام از داوطلبان آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و عمومی) دکتری اختصاصی دانشگاه ادیان و مذاهب

آن دسته از داوطلبان آزمون اختصاصی دکتری سال 1400 که نتیجه مرحله کتبی ایشان دعوت به مصاحبه در یکی از کد رشته محل‌های دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد باید براساس توضیحات ذیل اقدام به ثبت‌نام برای مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه علمی و عمومی در سامانه پذیرش دانشجو نمایند.

داوطلبان گرامی، با توجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای کشور و به تبع آن برگزاری آزمون‌ها و تجمعات، دستورالعمل‌های بهداشتی سخت‌گیرانه با هماهنگی ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا، برای اجرا به عوامل مجری پذیرش داوطلبان آزمون اختصاصی دانشگاه ادیان و مذاهب ابلاغ شده است. مقرر شد این شرایط خاص را مدنظر قرار دهند و تمهیدات لازم برای ایجاد محیطی امن برای برگزاری مطلوب فرایند پذیرش و مصاحبه داوطلبان را فراهم نمایند که در ذیل به توضیحاتی در مورد آن اشاره خواهد شد. لازم به ذکر است که نظارت بر اجرای موارد بهداشتی با دقت نظر بیشتری توسط عوامل اجرایی صورت می‌پذیرد و لازم است داوطلبان نیز با همکاری و رعایت بهداشت فردی، حفظ فاصله فیزیکی و زدن ماسک، این دانشگاه را در برگزاری مطلوب فرایند ثبت‌نام یاری نمایند.

 

راهنمای ثبت‌نام برای مصاحبه در دانشگاه ادیان و مذاهب ویژه پذیرفته شدگان مرحله اول

ضمن عرض خیرمقدم به داوطلبان و آرزوی موفقیت در سایر مراحل پذیرش در آزمون اختصاصی دکتری این دانشگاه اعلام می‌شود؛ ثبت نام و برگزاری مصاحبه از پذیرفته‌شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد. پذیرفته‌شدگان لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام نموده، پس از تکمیل ثبت‌نام اینترنتی با مراجعه مجدد به سامانه پذیرش دانشجو از زمان دقیق مصاحبه خویش اطلاع حاصل نماید و تنها در همان زمان مقرر برای برگزاری مصاحبه به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نماید و در ارزیابی مرحله دوم شرکت نمایند.

باتوجه به شرایط موجود در کشور و به منظور تسهیل در فرایند مصاحبه و افزایش دقت در مستندات داوطلبان و همچنین برای رعایت مسایل بهداشتی داوطلبان محترم توجه داشته‌باشند هیچ‌گونه پرونده فیزیکی (کاغذی) برای داوطلبان تشکیل نخواهد شد بنابراین در انجام ثبت‌نام اینترنتی خود و تکمیل و بارگذاری فایل‌های خود نهایت دقت را بنمایید:

 

برنامه زمانی برای ثبت‌نام

ثبت‌نام اینترنتی (مرحله 1)

ایام هفته

تاریخ

تمامی داوطلبان

پنج‌شنبه

1400/02/30

الی

جمعه

1400/04/04

 

جهت آشنایی با شیوه مصاحبه، کلیک کنید

مدارک مورد نیاز برای انجام ثبت‌نام اینترنتی:

داوطلبان باید فایل‌های ذیل را تهیه نمایند و در فرایند ثبت‌نام بارگذاری نمایند. موکداً تذکر داده می‌شود باتوجه به اهمیت این بخش داوطلبان محترم در بارگذاری مدارک و کیفیت تصاویر بارگذاری شده نهایت دقت را داشته باشند.

1. فایل عکس جدید از داوطلب بازمینه سفید و به‌صورت تمام رخ.

2. فایل تصویر صفحه نخست شناسنامه یا کارت ملی (درصورت امکان فایل تصاویر صفحات بعدی شناسنامه را نیز بارگذاری نمایید)

3. فایل مدارک تحصیلی پایه. منظور از مدرک تحصیلی پایه کارشناسی‌ارشد و یا سطح سه حوزوی است. چنانچه داوطلبی به دلایلی تاکنون موفق به دریافت مدرک تحصیلی خود نشده است ضرورت دارد یا گواهی دال برفراغت و یا ریزنمرات مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد و یا سطح سه حوزوی خود را بارگذاری نماید.

4. مستندات مُثبت مراتب علمی و پژوهشی داوطلب. در قسمت بعدی در سامانه پذیرش داوطلبان باید مقالات و تالیفات و همچنین سایر فعالیت‌های علمی، پژوهشی و اجرایی خود را بارگذاری نمایند. خواهشمند است جداول این بخش به‌صورت کامل تکمیل شود و فایل‌های مستندات به‌صورت کامل بارگذاری شود و درصورت نیاز از قسمت افزودن فایل جدید فایل‌های متعدد بارگذاری نمایید.

5. داوطلبان لازم است مبلغ صد هزار تومان جهت هزینه مصاحبه پرداخت نمایند. در صورتی که برای بیش از یک رشته دعوت به مصاحبه شده اند، لازم است به ازای هر مصاحبه دیگر، مبلغ 50 هزار تومان پرداخت گردد.

 

برای ثبت نام اینترنتی کلیک کنید

 

 

 

مصاحبه حضوری (مرحله 2)

ایام هفته

تاریخ

ساعت

 

داوطلبان در تمامی رشته‌ها

شنبه

1400/04/12

08:00 الی 18:00

 

الی

 

پنج‌شنبه

1400/04/17

08:00 الی 18:00

         

 

 

 

تمامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی‌ارشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هنگام ثبت‌نام نهایی در دانشگاه ادیان و مذاهب باید مدرک تحصیلی پایه خود (کارشناسی ارشد و یا سطح سه حوزوی) را ارایه نمایند. مدرک تحصیلی ارایه شده ضمن دلالت بر فارغ‌التحصیلی از مقطع قبلی باید حاکی از فارغ‌التحصیلی پیش از تاریخ 1400/06/31 باشد. هرگونه مدرک فارغ‌التحصیلی با تاریخ بعد از 1400/06/31 قابل قبول نبوده و دانشجو در هر مرحله از تحصیل که قرار داشته باشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اخراج شده، عواقب بعدی آن برعهده دانشجو بوده و حق هیچ‌گونه اعتراض ندارد.

جدول شهریه دوره دکتری

 

برای اطلاع بیشتر و یا پاسخ‌گویی به سوال‌های پذیرفته‌شدگان پیرامون مسایل مالی و شهریه دانشجویی می‌توانید با شماره 32802610 – 025 (داخلی 160) تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس دانشگاه ادیان و مذاهب برای مصاحبه حضوری:

دانشگاه ادیان و مذاهب، قم ـ پردیسان ـ روبروی مسجد امام صادق(ع)

(تلفن تماس 02532802610)

 

آشنایی با دانشگاه ادیان و مذاهب

کلیپ معرفی دانشکده ادیان
معرفی رشته شیعه شناسی

معرفی رشته ادیان غیرابراهیمی

معرفی رشته فرق تشیع
دوره های مجازی دانشگاه

برای مشاهده فعالیت های بین المللی دانشگاه، کلیک کنید

کلیپ یک / کلیپ دو

برای آشنایی با کتابخانه تخصصی ادیان و مذاهب کلیک کنید

رونمایی از دانشنامه دین بریل در دانشگاه ادیان و مذاهب

گفتگو با معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی:
دانشگاه ادیان و مذاهب فرصتی بی‌نظیر برای تحصیل در مقطع دکتری

 

مطالب مشابه