پیام تسلیت روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب؛

حادثه تروریستی کابل، به دور از هر نوع انسانیت و مدنیت است

تاریخ انتشار:

روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب  با صدور پیامی وقوع انفجار تروریستی در کابل و شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از دانش‌آموزان دختر را به ملت افغانستان، به‌ویژه به استادان و دانشجویان افغانستانی دانشگاه ادیان و مذاهب تسلیت گفت.

متن پیام روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ

شهادت بیش از ۶۰ دختر دانش‌آموز در انفجار دهشت‌افکنانه دبیرستان سیدالشهداء در غرب کابل، و مجروح شدن ده‌ها تن دیگر، دل‌های ما و همه کسانی را که از نور ایمان یا دغدغه انسان برخوردارند، به درد آورد. این اقدام ددمنشانه چه توسط طالبان، داعشیان یا هر گروه تروریستی دیگر و یا با چراغ سبز هر قدرت خارجی صورت گرفته باشد، کاری است محکوم، و به‌دور از هر نوع انسانیت و مدنیت.

هدف گرفتن یک مرکز فرهنگی و به خاک و خون کشیدن جمعی از دختران کشور برادر و مسلمان، افغانستان، هیچ معنایی نمی‌تواند داشته باشد، جز دشمنی با علم و فضیلت، و ستیز با آرامش و پیشرفت این ملت کهن، اما رنجدیده.

روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن تسلیت این مصیبت سنگین به ملت افغانستان به‌ویژه به استادان و دانشجویان افغانستانی دانشگاه ادیان و مذاهب، رضوان الهی را برای آن عزیزان از دست رفته، و صبر و اجر را برای بازماندگان‌شان، و شفای الهی را برای همه مجروحان و آسیب‌دیدگان آرزو می‌کند.

 

روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب

مطالب مشابه