دکتر رحمان بوالحسنی خبر داد؛

فراخوان جذب مدرس در دانشگاه ادیان و مذاهب

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر رحمان بوالحسنی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب با اعلام خبر برگزاری دوره تربیت مدرس در ماه‌های پیش رو ویژه تدریس به زبان عربی در دانشگاه ادیان و مذاهب از امکان تدریس پذیرفته شدگان در دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد.

به گفته بوالحسنی، دارندگان مدرک دکتری و کلیه طلاب دارای مدرک دکتری یا سطح چهار حوزه می‌توانند در دوره رایگان تربیت مدرس ویژه تدریس به زبان عربی برای رشته‌های تحصیلی «علوم قرآنی»، «مدیریت رسانه»، «فلسفه»، «ادیان ابراهیمی»، «فقه و حقوق عمومی»، «فقه و حقوق مقارن»، «حقوق»، «تاریخ اسلام» و «ادبیات عرب» شرکت کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: علاقه‌مندان ابتدا در دوره فشرده سه ماهه آشنایی با زبان عربی شرکت می‌کنند. سپس پذیرفته‌شدگان می‌توانند در دوره یک ماهه آشنایی به رشته‌های مذکور شرکت کنند.

افرادی که این دوره پنج‌ماه را که به صورت مجازی برگزار می‌شود، پشت سر بگذارند، از سال تحصیلی 1400-1401 می‌توانند در دانشگاه ادیان و مذاهب در مقطع کارشناسی ارشد به تدریس بپردازند.

بوالحسنی تأکید کرد: این یک فرصت ویژه برای تدریس در دانشگاه ادیان و مذاهب به زبان عربی می‌باشد و علاقه‌مندان می‌بایست تنها تا پایان فروردین‌ماه 1400 نسبت به ثبت‌نام از طریق آدرس اینترنتی azmoon.urd.ac.ir اقدام نمایند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02532802610 داخلی 153 و 09919677004 تماس حاصل کنند.

گفتنی است این دوره رایگان بوده و به صورت مجازی برگزار خواهد شد. به کلیه شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

 

مطالب مشابه