به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی؛

تجمع اعتراضی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ادیان‌ و مذاهب برگزار شد

تاریخ انتشار:

حزب الله با شهادت فرماندهانش پایان نخواهد یافت چرا که مقاومت اعتقاد و اندیشه ماست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، تجمع دانشگاهیان دانشگاه ادیان و مذاهب در محکومیت جنایات رژیم‌ نژادپرست صهیونیستی در لبنان و غزه برگزار شد.

در این تجمع اعتراضی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا اسلامی عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: پروردگار متعال در سوره ابراهیم می‌فرماید: أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ، آیا ندیدی که چگونه خدا کلمه پاکیزه را به درخت پاک و زیبایی مثل زده که اصل ساقه آن برقرار باشد و شاخه آن به آسمان (رفعت و سعادت) بر شود؟ رژیم کودک کش صهیونیستی یک درخت زهرآگین و مسموم و شجره خبیثه‌ای است که یکباره بر روی زمین پیدا شده و ریشه نداشته و بنیانی ندارد و به زودی نابود و مضمحل خواهد شد. از طرفی دیگر شجره طیبه اسلام روز به روز تناورتر شده و رو به تزاید است. این شجره طیبه اسلام و این شجره اهل بیت (علیهم‌السلام) در قالب مذهب شیعه شناخته می‌شود.  این شجره طیبه در جهان از آغاز تولد تاکنون روز به روز پیشرفت کرده، شکوفایی داشته اقتدار پیدا کرده و ریشه‌هایش گسترده‌تر شده است و برکاتش همانند انقلاب اسلامی ایران به مردم جهان رسیده است.

وی ادامه داد: شما می‌بینید در اقصی نقاط دنیا، وحتی در آفریقای مظلوم و محروم، یاران امام و یاران رهبری به پا خاسته‌اند. حتی در قلب اروپا اتفاقاتی در حال جریان است که ثمره همین شجره تکاملی اسلام است که همه دنیا را فراخواهد گرفت و مردم را آماده ظهور منجی آل محمد (ص) خواهد کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان  و مذاهب ادامه داد: در داخل رژیم صهیونیستی شهروند عادی وجود ندارد و همه افراد نظامی هستند. اسرائيل یک پادگان نظامی از سراسر دنیاست که از قومیت‌ها و از زبان‌های مختلف همه را جمع کرده است برای یک هدف خبیث. برای یک آرمانی که برای خودشان ترسیم کرده‌اند. آنها مردم را دو دسته کرده و می‌گویند فقط ما انسان هستیم و غیر ما بقیه مردم انسان نما هستند. آیا با چنین رژیمی می‌توان کنار آمد؟

وی گفت: بنیاد صهیون بر ستیزه‌گری، بر ترویج فساد و فحشا و بر قدرت طلبی است. آنها هیچگاه سلاح خود را بر زمین نمی‌گذارند، چراکه از مقومات وجودی صهیونیسم ستیزه‌گری، یعنی قدرت طلبی و سلطه جویی است. در قرآن کریم آمده است که: لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَالَّذِينَ أَشْرَكُوا ۖ وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَىٰ ۚ ذَٰلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا يَسْتَكْبِرُونَ. هر آینه دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان را خواهی یافت، و با محبت‌تر از همه کس به اهل ایمان آنان را که گویند: ما نصرانی هستیم. این (دوستی نصاری نسبت به مسلمین) بدین سبب است که برخی از آنها دانشمند و پارسا هستند و تکبر و گردنکشی (بر حکم خدا) نمی‌کنند. قرآن با چنین آیاتی به خوبی صفات صهیونیسم و یهود را بر ما آشکار کرده است.

دکتر اسلامی در پایان افزود: حزب الله با شهادت فرماندهانش پایان نخواهد یافت چرا که مقاومت اعتقاد و اندیشه ماست و هیچ گاه یک اندیشه از بین نخواهد رفت. انشالله به برکت خون شهدا پیروزی حتمی و قطعی برای حزب الله، نصرالله و انصارالله در سراسر دنیا رقم خواهد خورد.

در ادامه این مراسم اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از این جنایات اعلام کرده و با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حملات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به لبنان و غزه و کشتار هزاران تن از مردان و زنان و کودکان، با مردم مظلوم لبنان و فلسطین اظهار همدردی کردند.

350a1809-4
350a1809-4
350a1796-3
350a1775
350a1778
350a1785-3
350a1808
350a1813-2
350a1751
350a1753
350a1758

مطالب مشابه