دکتر الیاس عارف‌زاده بیان کرد؛

دفاع مقدس یک سبک زندگی است

تاریخ انتشار:

مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر الیاس عارف زاده «جانباز پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب» و با حضور اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

دکتر عارف زاده با بیان خاطره‌ای از دوران جنگ تحمیلی بیان کرد: باید یاد شهدا را زنده نگه داریم. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث می شود که مردم به سوی کارهای خیر تشویق شوند و روحیه ایثار و از خود گذشتگی به خاطر خدا و وطن برای همنوع در جامعه رواج پیدا کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: دفاع مقدس یک سبک زندگی است. عدالت، بصیرت، دنیاگریز بودن، مسئولیت‌پذیری و ولایت‌مداری، و صیانت از نظام از مولفه‌های سبک زندگی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بوده و به عنوان پدیده‌ای کم نظیر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

دکتر عارف زاده در پایان در خصوص مقابله با دشمن افزود: اگر کم بیاوریم شکست می‌خوریم. چرا که نخستین کسی که در زندگی‌اش ضربه می‌خورد کسی است که در مقابل دشمن و سختی‌ها کم می‌آورد.

350a1730
350a1730
350a1734
350a1737
350a1740-2
350a1748
350a1745

مطالب مشابه