به پاس حمایت‌های دانشگاه ادیان و مذاهب؛

دکتر سیدرسول عمادی از سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب قدردانی کرد

تاریخ انتشار:

مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در جریان آخرین دستاوردهای علمی،پژوهشی و بین المللی دانشگاه ادیان و مذاهب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولین همایش ملی «نقش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزش عالی با تأکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن‌ساز» توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی ـ غیرانتفاعی در دانشگاه علم و فرهنگ، و با حضور دکتر رحمان بوالحسنی سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

در این همایش دکتر سیدرسول عمادی، مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و هیات همراه ضمن حضور و بازدید از غرفه دانشگاه ادیان و مذاهب در جریان آخرین دستاوردهای علمی،پژوهشی و بین المللی دانشگاه ادیان و مذاهب قرار گرفت.

در این همایش مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تقدیرنامه‌ای خطاب به دکتر رحمان بوالحسنی، سرپرست دانشگاه ادیان و مذاهب از حمایت‌های این دانشگاه در برگزاری این همایش قدردانی کرد.

متن پیام تقدیر به این شرح است:

جناب آقای دکتر رحمان بوالحسنی

سرپرست محترم دانشگاه ادیان و مذاهب

برگزاری «اولین همایش ملی نقش دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی در تحول نظام آموزش عالی با تاکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن ساز»، مرهون تلاش و همت کسانی بود که با باور به ظرفیت و توانمندی آموزش عالی غیر دولتی در تحول نظام آموزش عالی در، مسیر تحول و ارتقا گام بر می دارند.

بدینوسیله از حمایت آن دانشگاه در برگزاری همایش تشکر نموده و توفیق روزافزون جناب عالی و همکاران گرانقدرتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم.

دکتر رسول عمادی

قائم مقام همایش و مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

مطالب مشابه