مدیر کل امور دانشجویی خبر داد؛

ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب

تاریخ انتشار:

متقاضیان تسهیلات شهریه صندوق رفاه وزارت علوم درخواست وام خویش را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه وزارت علوم ثبت نمایند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، سید امین فضیلت‌نژاد رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با روابط عمومی از ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب خبر داد.

مدیر کل امور دانشجویی با اشاره به این‌که دانشجویان می‌توانند از دو طریق نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام نمایند، گفت: دانشجویان می‌توانند هم از طریق تسهیلات اعطایی دانشگاه ادیان و مذاهب و هم تسهیلات اعطایی صندوق رفاه وزارت علوم، شهریه خود را پرداخت و با خیال آسوده به تحصیل ادامه دهند.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند پس از ثبت‌نام در دانشگاه، با مراجعه به صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب، شهریه خود را با استفاده از این تسهیلات در طول دوره تحصیل، پرداخت نمایند. هم‌چنین می‌توانند با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری نسبت به ثبت اطلاعات هویتی، تحصیلی و درخواست وام دانشجویی صندوق رفاه وزارت علوم اقدام نمایند.

سید امین فضیلت با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند پس از ورود به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان، مراحل ثبت درخواست تسهیلات شهریه خود را دنبال نمایند ادامه داد؛ متقاضیان تسهیلات شهریه صندوق رفاه وزارت علوم می‌بایست هر ترم درخواست وام خویش را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه وزارت علوم ثبت نمایند و ترم جاری هم باید تا 15 آذر ماه درخواستشان را ثبت فرمایند.

وی همچنین اضافه کرد،دانشجویان در صورتی که در مقاطع قبلی از تسهیلات صندوق رفاه استفاده نموده‌اند، وارد پورتال دانشجویی خود (نام کاربری (کد ملی)؛ کلمه عبور از طریق رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام ) شده و از منوی اطلاعات دانشجو اقدام به ثبت مقطع تحصیلی جدید نمایند. در غیر این صورت، از منوی ثبت‌نام دانشجوی جدید، اطلاعات هویتی، آموزشی و مقطع تحصیلی جدید خود را ثبت نمایند و پس از تأیید صندوق رفاه دانشگاه، وارد پورتال دانشجویی (کد کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (از طریق رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام ) خود شوند.

فضیلت نژاد افزود، پس از ثبت درخواست وام توسط دانشجویان، این درخواست در لیست انتظار قرار می‌گیرد و پس از تأیید صندوق رفاه دانشگاه جهت تأیید نهایی به صندوق رفاه وزارت علوم ارسال می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشگاه ادیان و مذاهب تاکید کرد، دانشجویان پس از ثبت اطلاعات هویتی و تحصیلی خود در سامانه صندوق رفاه وزارت علوم به همراه ضامن یا ضامنین خود به یکی از دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور مراجعه و تعهدنامه تسهیلات شهریه را طبق قوانین و ضوابط وزارت علوم،تحقیقات و فناوری تکمیل و به همراه گواهی کسر از حقوق، آخرین حکم و فیش کارگزینی ضامن به اداه کل امور دانشجویی دانشگاه ارائه نمایند.

 

مدارک لازم جهت تسهیلات دانشگاه ادیان و مذاهب

کلیک کنید ۱

کلیک کنید ۲

کلیک کنید ۳

کلیک کنید ۴

کلیک کنید ۵

مدارک لازم جهت تسهیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

کلیک کنید

 

مطالب مشابه