با صدور پیامی؛

تسلیت روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب به مناسبت درگذشت مسعود دیانی

تاریخ انتشار:

دکتر مسعود دیانی، با بهره‌گیری از دانش خود موفق شد تا در مدت کوتاهی بهترین و پربارترین برنامه‌های دینی را تولید کند و طیف وسیعی از مخاطبان را جذب نگرش‌های علمی و دینی کند.

در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر مسعود دیانی دانش‌آموخته‌ی دانشگاه ادیان و مذاهب روابط عمومی دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حجه الاسلام و المسلمین مسعود دیانی دانشجوی دکتری دین‌پژوهی دانشگاه ادیان و مذاهب در شمار دانش‌آموختگانی بود که در عرصه‌ی رسانه و ترویج و تبلیغ علمی دین به بار نشست و از رسانه در جهت غنای فرهنگ و دین بهره جست. ساخت برنامه‌های «شب روایت» و «سوره»، ضمن آنکه هر یک در نوع خود جنبه‌های تازه‌ای از شکل و شمایل برنامه‌های فرهنگی و دینی را به نمایش می‌گذاشتند، به لحاظ محتوایی، مروج ارزش‌های اخلاقی و دینی‌ای بودند که حاصل تلفیق نگرش هنرمندانه‌ی ایشان با محتواهای دینی بود.

 دکتر مسعود دیانی، با بهره‌گیری از دانش خود که هم از حوزه‌ی علمیه نشأت می‌گرفت و هم محصول تحصیل ایشان در دانشگاه بود، موفق شد تا در مدت کوتاهی بهترین و پربارترین برنامه‌های دینی را تولید کند و طیف وسیعی از مخاطبان را جذب نگرش‌های علمی و دینی کند.

روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب درگذشت این دانشجوی فرهیخته را به جامعه‌ی علمی، دینی و فرهنگی کشور، به دوستان و به خصوص به پدر، مادر و همسر و فرزندان ایشان تسلیت می‌گوید.

 برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر را از خداوند مسئلت می‌کنیم.

مطالب مشابه