دیدار با رئیس دانشگاه؛

معاون بین الملل صداوسیما در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافت

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر فهیم دانش مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور بین‌الملل صداوسیما و هیئت همراه با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این دیدار گفت: دانشگاه ادیان و مذاهب دارای دانشکده رسانه است و تعداد قابل توجهی دانشجوی ایرانی و خارجی در رشته مدیریت رسانه در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. سرفصل‌های نود درصد رشته‌های دایر در دانشگاه ادیان و مذاهب، از طرف خود دانشگاه ادیان و مذاهب تدوین شده است. لذا در سراسر کشور، به عنوان دانشگاهی منحصر به فرد مطرح هستیم.

وی افزود: ما برای آغاز و گسترش همکاری‌های خود با صداوسیما پیشنهادهایی داریم. با توجه به این‌که تعداد قابل توجهی دانشجو در رشته مدیریت رسانه در دانشگاه ادیان و مذاهب تحصیل می‌کنند، مایل هستیم امکان بازدید و آشنایی با فعالیت‌های صداوسیما به عنوان بزرگ‌ترین مرکز رسانه‌ای کشور برای دانشجویان ما فراهم شود.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: ما تمایل داریم سواد رسانه‌ای دانشجویان خود و دانشجویان دانشکده صداوسیما افزایش یابد لذا آماده برگزاری دوره‌های مشترک هستیم. ما می‌توانیم این دوره‌ها را در دانشکده صداوسیما و با استفاده از بهترین و برجسته‌ترین استادان حوزه رسانه در سراسر کشور برگزار کنیم.

دکتر فهیم دانش مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور بین‌الملل صداوسیما نیز در این دیدار گفت: دفاتر خارج از کشور صداوسیما که شامل هفده دفتر است، زیرمجموعه معاونت بین‌الملل صداوسیما است. حضور در سازمان‌های بین‌المللی و تبادل برنامه و برنامه‌های مشترک از جمله وظایف این معاونت است. ما در این زمینه‌ها برای همکاری با دانشگاه ادیان و مذاهب آماده هستیم.

وی افزود: ما می‌توانیم دانشگاه شما را که یک برند بین‌المللی و انحصاری است، معرفی کنیم. و امکان برگزاری دوره‌های بین‌المللی در دانشگاه ادیان و مذاهب را فراهم کنیم. ساخت برنامه‌ها در موضوعات مرتبط و نشر آن در رسانه‌های جهانی می‌تواند از برنامه‌های مشترک باشد.

در ادامه این دیدار، میهمانان با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدرضا نواب سرپرست دانشکده رسانه و ارتباطات، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی‌رضا ایمانی رئیس دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه و جمعی دیگر از دست‌اندرکاران دانشکده رسانه به بحث، رایزنی و تبادل نظر در حوزه‌های مشترک پرداختند.

دو هیئت در این جلسه بر امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دو مرکز تأکید کردند.

گفتنی است این دیدار روز چهارشنبه 24 دی‌ماه 1399 در دانشگاه ادیان و مذاهب به انجام رسید.

مطالب مشابه