با کارشناسی حجت الاسلام والمسلمین دکتر الهی منش در ادیان…

نگاه قرآن به انسان از نظرگاه عرفان بررسی شد

تاریخ انتشار:

پنجمین برنامه تلویزیون اینترنتی ادیان تی‌وی؛ با موضوع «نگاه قرآن به انسان از نظرگاه عرفان» در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رضا الهی‌منش، عرفان‌پژوه و عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب در این برنامه درباره «نگاه قرآن به انسان از نظرگاه عرفان» به گفت‌وگو پرداخت.

«جایگاه انسان در هستی در ساحت عرفان از نگاه قرآن»، «مراتب صعود و سقوط انسان از نگاه قرآن»، «نقش اهل‌بیت(ع) در ترقی انسان» و «موانع رشد و ترقی انسان در مسیر کمال» از جمله سؤالاتی بود که در این گفت‌وگو بدانها پاسخ داده شد.

پنجمین برنامه تلویزیون اینترنتی ادیان تی‌وی با تهیه‌کنندگی جعفر فخرآذر و کارگردانی علی جلالی مزید به مدت 40 دقیقه تولید شده است. در این برنامه داود بهلولی به عنوان کارشناس‌مجری با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رضا الهی‌منش به گفت‌وگو نشسته است.

این برنامه از طریق فضای مجازی(@adyan_tv) و سایت اشتراک‌گذاری ویدئو (aparat.com) در دسترس عموم قرار دارد. هم‌چنین این برنامه در سایت اینترنتی دانشگاه ادیان و مذاهب نیز بارگذاری شده است.

گفتنی است تلویزیون اینترنتی ادیان تی‌وی می‌کوشد در حوزه ادیان و مذاهب در گفت‌وگو با صاحبان اندیشه و بهره‌گیری از فضای مجازی به طرح اندیشه‌های مختلف در چهارچوب فعالیت‌های آکادمیک اقدام نماید.

ادیان‌تی‌وی فارغ از هرگونه فعالیت تبلیغی و جهت‌گیرانه، صرفاً در پی تولید و ارائه محتوا است. ادیان‌تی‌وی آماده تولید محتوا برای مراکز مختلف علمی می‌باشد.

علاقه‌مندان به همکاری با تلویزیون اینترنتی ادیان تی‌وی می‌توانند با شماره 02532802610 داخلی 460 تماس بگیرند.

 

برنامه‌های پیشین ادیان تی‌وی را مشاهده کنید:

 

1/ زوایای ناگفته‌ای از زندگی سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی

کارشناس: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب

 

2 / نوروز در فرهنگ دینی

کارشناس: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهراب صادق‌نیا

 

3 / از حقیقت غیبت تا بایسته‌های انتظار

کارشناس: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حمیدرضا شریعتمداری

 

4 / ادیان و مذاهب از دیدگاه قرآن و سنت

کارشناس: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید محمدعلی ایازی

مطالب مشابه