با امضای تفاهم‌نامه؛

آغاز همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب و پژوهشکده امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب و هیئت همراه از پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی که روز چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه 1399 به انجام رسید، تفاهم‌نامه همکاری بین دو مرکز به امضا رسید.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب پس از بازدید از این پژوهشکده در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد قلی‌زاده رئیس پژوهشکده به آمادگی دانشگاه ادیان و مذاهب برای همکاری با همه مراکز علمی ایران و جهان اشاره کرد و گفت: فعالیت دانشگاه‌هایی مثل دانشگاه ادیان و مذاهب به برکت وجود امام خمینی رحمت الله علیه است و مصداق آن، پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد قلی‌زاده رئیس پژوهشکده نیز همکاری با دانشگاه ادیان و مذاهب را فرصتی مغتنم برای توسعه پژوهشکده دانست.

در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری از سوی رؤسای دو مرکز به امضا رسید.

گفتنی است در این دیدار، دکتر حمیدرضا شریعتمداری رئیس دانشکده فلسفه و دکتر محمد انصاری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب را همراهی می‌کردند.

دکتر مددی معاون اداری مالی، دکتر عظیمی معاون پژوهش، دکتر انصاری مدیر تحصیلات تکمیلی و ابوالقاسمی مدیر طرح و برنامه پژوهشکده از دیگر حاضران در این دیدار بودند.

مطالب مشابه