قادر حافظ خبر داد؛

آماده ارائه مشاوره به دانشجویان و پژوهشگران سراسر کشور هستیم

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، قادر حافظ از راه‌اندازی کارگروه روش تحقیق (کلینیک پژوهش و روش تحقیق) دانشگاه ادیان و مذاهب با هدف توانمندسازی پژوهشگران و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در کلیه رشته‌های دانشگاهی، خبر داد و گفت: کارگروه روش تحقیق (کلینیک پژوهش و روش تحقیق) دانشگاه ادیان و مذاهب آماده ارائه مشاوره حضوری و غیرحضوری در امور پژوهشی و روش تحقیق به کلیه دانشجویان و پژوهشگران در سراسر کشور است.

قادر حافظ رئیس کارگروه روش تحقیق (کلینیک پژوهش و روش تحقیق) دانشگاه ادیان و مذاهب  گفت: نگارش پایان‌نامه و رساله و مقاله علمی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در کلیه رشته‌ها می‌باشد. وجود مرکزی که بتواند در این زمینه به دانشجویان و پژوهشگران مشاوره دهد و آنان را در نگارش محتوای علمی یاری دهد، ما را بر آن داشت تا کارگروهروش تحقیق (کلینیک پژوهش و روش تحقیق) را در دانشگاه ادیان و مذاهب راه‌اندازی کنیم.

وی درباره رسالت و خدماتی که این مرکز به دانشجویان و پژوهشگران ارائه خواهد کرد، گفت: موضوع‌یابی، مسئله‌شناسی، طرح‌نامه‌نویسی (پروپوزال‌نویسی) و پاراگراف‌نویسی (مقاله و پایان‌نامه) از جمله موضوعاتی است که دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری و دیگر پژوهشگران در کلیه رشته‌های دانشگاهی می‌توانند در این خصوص به صورت حضوری و غیرحضوری از تخصص و توانمندی علمی مشاوران این مرکز استفاده و پژوهش‌هایی غنی‌تر و جامع‌تر ارائه کنند.

رئیس کارگروه روش تحقیق (کلینیک پژوهش و روش تحقیق) دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 14_10 روزهای شنبه تا سه‌شنبه با شماره 32802610-025 داخلی 323 و یا شماره تلفن 09126526198 (استاد قادر حافظ رئیس کارگروه و کلینیک پژوهش دانشگاه ادیان و مذاهب) تماس حاصل نمایند و یا در دفتر کلینیک واقع در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یابند.

وی در پایان اشاره کرد: دانشجویان و پژوهشگران می‌توانند از طریق آی‌دی تلگرامی @clinic_pajohesh و پیج اینستاگرام @clinic.pajohesh کلینیک پژوهش و روش تحقیق دانشگاه ادیان و مذاهب را دنبال کنند.

مطالب مشابه