با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

رئیس جدید دانشکده زن و خانواده منصوب شد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در مراسم تودیع حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر بهروز حدادی رئیس پیشین و معارفه سرکار خانم دکتر اعظم خوش‌صورت، گفت: با توجه به اقبالی که به دانشگاه شده و با جذب دانشجویان خارجی به‌خصوص دانشجویان عراقی امیدواریم دانشگاه قوی‌تر و قدرتمندتر از حال حاضر شود. در این راستا ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای دکتر حدادی، تصمیم بر آن شد تا ریاست دانشکده زن و خانواده در دوره جدید به یک خانم سپرده شود.

ریاست دانشگاه هم‌چنین ابراز امیدواری کرد پس از کاسته شدن از اشتغالات اداری دکتر بهروز حدادی پس از چهار سال، ایشان بتوانند در زمینه علمی گام‌های بلندتری بردارند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر بهروز حدادی رئیس پیشین دانشکده زن و خانواده ضمن تشکر از حمایت‌های همه‌جانبه ریاست دانشکده از وی در دوره فعالیت در سمت ریاست دانشکده اظهار امیدواری کرد ریاست جدید دانشکده بتوانند دانشکده زن و خانواده را به جایگاهی بالاتر و مطلوب‌تر از جایگاه فعلی برسانند.

سرکار خانم دکتر خوش‌صورت نیز ضمن تشکر از ریاست دانشگاه به دلیل حسن اعتماد ایشان گفت: بنده از جناب آقای دکتر حدادی به خاطر دغدغه‌ها و پیگیری‌های مجدانه ایشان تشکر می‌کنم. رشد مجموعه دائماً محل تأمل و دغدغه ایشان بوده است.

وی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک از فارغ‌التحصیلان این دانشکده در جایگاه اداری دانشکده استفاده شود. امیدوارم با بضاعت اندک خود، بتوانم با همکاری‌ دوستان در رشد و تعالی این مجموعه کوشا باشم.

در پایان این مراسم، حکم رئیس جدید دانشکده به وی ابلاغ شد. متن حکم به شرح زیر است:

 

سرکار خانم دکتر خوش‌صورت

نظر به شایستگی‌های فراوان و پیگیری‌های مؤثر و جدی و نیز حُسن اعتماد اعضای هیئت علمی دانشکده به سرکار عالی، به موجب این حکم شما را به مدت دو سال به سمت رئیس دانشکده زن و خانواده منصوب مي‌نمايم.

امیدوارم با همکاری سایر همکاران در ایفای این مسئولیت مهم با جدیت و دقت فراوان عمل نمایید. همچنین بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های صادقانه و مخلصانه حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر بهروز حدادی رئیس سابق دانشکده که به‌حق در رشد و اعتلای دانشکده، نقشی مهم و اساسی را ایفا نمودند، تقدیر و تشکر نمایم.

دوام توفيق، عزت و سربلندي هر دو بزرگوار را از حضرت احديت خواهانم.

مطالب مشابه