دکتر انصاری خبر داد:

هیئت اندیشه ورز دانشکده زن و خانواده شروع به کار کرد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد انصاری معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز دانشکده زن و خانواده گفت: ما باید بکوشیم تا عموم دانشجویان، متقاضیان و جویندگان علم در خارج از دانشگاه نیز بتوانند از محتوای علمی تولید شده در دانشکده زن و خانواده استفاده کنند. البته در این راستا تلاش‌هایی صورت گرفته است. از جمله برگزاری دوره کوتاه‌مدت «زن در اسلام و ایران» به همت دفتر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه ادیان و مذاهب که با استقبال خوبی در ماه پایانی سال گذشته به صورت بین‌المللی برگزار شد.

قائم مقام معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب در ادامه گفت: مباحث دانشکده زن و خانواده هم چالشی، هم مورد استفاده و هم جذاب است. از آن جا که باید درباره حقوق زنان در کشور آگاهی‌بخشی صورت پذیرد، باید آن‌چه در این علوم اتفاق می‌افتد، برای عموم مردم سامان‌دهی شود. لازمه این کار، یک برنامه‌ریزی مدون و علمی است.

دکتر انصاری در ادامه افزود: بدین منظور جلساتی برگزار شده و شورایی با نام شورای راهبری امور زنان و خانواده راه‌اندازی شده است. علاوه بر این شورا، عملیاتی نمودن پروژه‌های دیگری مانند: کلینیک مشاوره خانواده و تدریس اساتید و دانشجویان در استان‌های مختلف، می‌تواند به عنوان یکی دیگر از خروجی‌های این دانشکده مطرح باشد. 

گفتنی است در ادامه این نشست که روز پنجشنبه 30 خردادماه 1398 برگزار شد، هر یک از دانشجویان به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

 

مطالب مشابه