معاونت فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌کند:

نشست ایده پردازی خلاق بر محوریت کسب و کار

تاریخ انتشار:

دکتر محمد انصاری قائم‌مقام معاون فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگویی اعلام کرد: در راستای توسعه دانش اقتصادی دانشجویان و کارمندان و جهت تقویت ایده‌پردازی خلاق به منظور تولید کسب و کار با محوریت علوم انسانی و به ویژه رشته‌های تخصصی ادیان، مذاهب و فرق، نشستی تخصصی توسط معاونت فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه امروزه بسیاری از دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم انسانی از دانشگاه‌های سراسر کشور، ادامه حیات اقتصادی و ورود به عرصه کار و کسب درآمد است. در دانشگاه ادیان و مذاهب نیز با سؤالات و ابهامات بسیاری در این زمینه و از جانب دانشجویان مواجه هستیم. سؤالاتی مانند این‌که چگونه می‌توان در حوزه رشته‌هایی مانند ادیان و مذاهب خلق ثروت کرد؟ و آیا می‌توان در حوزه علوم انسانی ایده‌پردازی‌های منجر به کار و کسب درآمدهای قابل توجه داشت؟

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب افزود: معاونت فرهنگی در مواجهه با این پرسش‌ها و درک ضرورت پرداختن به این دغدغه جدی، با دعوت از برخی کارآفرینان برتر کشوری اقدام به برگزاری نشستی با موضوع ایده‌پردازی خلاق بر محوریت کسب و کار  نموده است که جنبه آموزشی وکاربردی بسیاری خواهد داشت.

انصاری افزود: در این نشست افرادی مانند آقایان حمیدی، باقری، آقایا و شوشتری که از چهره‌های موفق استان قم در حوزه کارآفرینی و ایجاد کسب و کار هستند، ضمن انتقال تجربیات خود، با بیان مسائل آموزشی و کلیدی، راه‌کارها و مختصات تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه علوم انسانی را از مرحله ایده تا سوددهی، تشریح خواهند کرد.

قائم‌مقام معاون فرهنگی دانشگاه ادیان و مذاهب در خاتمه گفت: شرکت در این جلسه به طور قطع برای افرادی با دغدغه‌های اقتصادی، کارآفرینی و به کارگیری علوم انسانی در کسب و کار مفید خواهد بود و به همین جهت حضور تمامی دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه در این هم‌اندیشی، آزاد و رایگان است.

لازم به ذکر است نشست ایده‌پردازی خلاق بر محوریت کسب و کار در تاریخ پنج‌شنبه نهم اسفندماه 1397 ساعت 10 الی 12 صبح در دانشگاه ادیان و مذاهب، سالن شهید صدر، برگزار خواهد شد.

 

مطالب مشابه