معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی خبر داد؛

شروع ثبت‌نام داوطلبان پذیرفته شده آزمون سراسری مقطع کارشناسی از تاریخ 23 مهرماه 1403

تاریخ انتشار:

ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در دو مرحله به صورت (1) اینترنتی و (2) حضوری، صورت می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به داوطلبانی که نتیجه نهایی ایشان در وضعیت قبول می‌باشد، اعلام می‌شود؛ ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در دو مرحله به صورت (1) اینترنتی و (2) حضوری، صورت می‌پذیرد.
پذیرفته‌شدگان نهایی لازم است از مورخ 23 مهرماه تا پایان وقت اداری روز شنبه 28 مهرماه با مراجعه به سامانه جامع آموزش دانشگاه ادیان و مذاهب (لینک پایین صفحه) نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نموده، پس از تکمیل ثبت نام اینترنتی در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط کارشناسان امور ثبت‌نام دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری اقدام نمایند.
تذکر مهم: داوطلبان محترم توجه داشته باشند که عدم ثبت‌نام تا پایان مهلت مذکور، به منزله انصراف داوطلب از ثبت‌نام است و در این صورت دانشگاه هیچگونه تعهدی نسبت به ثبت‌نام افرادی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام نکرده‌اند نخواهد داشت.
همه پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باید در هنگام ثبت‌نام نهایی در دانشگاه ادیان و مذاهب مدرک تحصیلی پایه خود (دیپلم) را ارایه نمایند. مدرک تحصیلی ارایه شده ضمن دلالت بر فارغ‌التحصیلی از مقطع قبلی باید حاکی از فارغ‌التحصیلی پیش از تاریخ 31/06/1403 باشد. هرگونه مدرک فارغ التحصیلی با تاریخ بعد از تاریخ مذکور قابل قبول نبوده و دانشجو در هر مرحله از تحصیل خود که قرار داشته باشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اخراج شده، عواقب آن برعهده دانشجو بوده و حق هیچ‌گونه اعتراض ندارد.
تذکر 1: در قسمت تعهدنامه‌ها، پذیرفته‌شدگان برای تکمیل ثبت‌نام اینترنتی باید کلیه تعهدنامه‌ها را تایید نمایند.
تذکر 2: در قسمت الصاق فایل باید تصاویر (jpg ) خواسته شده اسکن شود و با حجم و کیفیت مناسب بارگذاری شود (خواهشمند است از بارگذاری تصاویر گرفته شده با دوربین همراه خودداری نمایید).
تذکر 3: همه داوطلبان محترم در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه باید مدارک ذیل را همراه داشته باشند:

اصل شناسنامه و کارت ملی.
سه قطعه عکس 3×4 با زمینه سفید.
اصل مدرک تحصیلی پایه (دیپلم).

تذکر 4: پذیرفته‌شدگان محترم باید برای پرداخت شهریه علی‌الحساب نیم‌سال اول تحصیلی خود مبلغ 10000000 ریال (یک میلیون تومان) پرداخت نمایند. این پرداخت در مرحله ثبت‌نام اینترنتی و از طریق سامانه دانشگاه به صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت. (توجه! بعد از اسکن مدارک و پرداخت مبلغ، حتما مرحله پایانی و ارسال جهت بررسی را ثبت نمایید تا کد رهگیری برای داوطلب پیامک گردد). جهت ارتباط با دانشگاه با شماره تلفن‌های 3171-025 و یا 31710000-025 تماس و سپس داخلی مورد نظرتان را شماره‌گیری نمایید. تماس با واحد پذیرش (داخلی 103) و (داخلی 102) پاسخ‌گویی پیرامون مسایل پذیرش و مراحل ثبت‌نام. (خط مستقیم واحد پذیرش 32802626_025). تماس با واحد شهریه دانشجویان: امور مالی (داخلی 525 و داخلی 174) پاسخگویی پیرامون مسایل و تعهدات مالی دانشجویان.

لینک ثبت نام متعاقبا درج خواهد شد.

مطالب مشابه