معاونت فرهنگی و دانشجویی در بیانیه‌ای اعلام کرد؛

آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب با یاد شهدای مقاومت عطرآگین شد

تاریخ انتشار:

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب در بیانیه‌ای مراتب قدردانی خود را از تمامی شرکت‌کنندکان و برگزارکنندگان آیین آغاز سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پی برگزاری مراسم آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب و اعطای مدرک دکتری شهید آیت الله آل هاشم (نماینده ولی فقیه و دانشجوی دکتری رشته شیعه شناسی دانشگاه ادیان و مذاهب) که با حضور و سخنرانی دکتر غلامرضا اعوانی «چهره ماندگار فلسفه و عضو پیوسته فرهنگستان علوم» و شخصیت‌های کشوری و بین المللی برگزار شد معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب در بیانیه‌ای مراتب قدردانی خود را از تمامی شرکت‌کنندکان و برگزارکنندگان این آیین اعلام کرد.

متن بیانیه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»

شور و نشاط علم‌آموزی و دانش‌اندوزی در دانشگاه ادیان و مذاهب با ویژه‌برنامه آیین آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۴- ۱۴۰۳) به‌تمامه خود را عیان کرد و همچون سال‌های گذشته نشان داد که اساتید و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب، همراه و همدل با دانشجویان، در راه کسب فضیلتِ دانش، همگام دانشگاه‌های کشور هستند.
این آیین که در فضایی پرشور و گرم و پرنشاط و مملو از احترام و تواضعِ علمی برگزار شد، با یاد شهیدان سیدحسن نصرالله و سید محمد‌علی آل‌هاشم و سایر شهدای مقاومت عطرآگین شد و اعطای مدرک دکتری شهید آیت الله آل‌هاشم،نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و دانشجوی دکتری رشته شیعه شناسی تاج زرینی شد بر سر این دانشگاه که تا همیشه به آن ببالیم.
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب بار دیگر از تمامیِ شرکت‌کنندکان، اعم از کارکنان و اساتید و دانشجویان تشکر و قدردانی نموده و از بارگاه ذات اقدس الهی آرزوی تندرستی و شادکامی و به‌روزی برای همه برگزار کنندگان این آیین را مسئلت دارد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی

مطالب مشابه