به میزبانی قم و تهران؛

همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:

همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین با محوریت رسانه‌های نوین و چالش ها‌ی اخلاقی، حکمرانی فضای مجازی، مبانی و کارکرد‌ها دین و رسانه و بازآفرینی انقلاب اسلامی، هوش مصنوعی، هویت دینی، دین دیجیتال و سبک زندگی همراه با سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات،  دکتر کمال اکبری دبیرهمایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در نشست با خبرنگاران از برگزاری این همایش دو روزه در شهرهای قم و تهران خبر داد.

وی با اشاره به ارسال بیش از ۳۳۶ چکیده مقاله به همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین گفت: این چکیده‌ها در قالب کتابی چاپ و در روز همایش رونمایی می‌شود.

اکبری از دریافت۱۵۳ مقاله به دبیرخانه همایش خبر داد و گفت: پس از داوری ۹۳ مقاله پذیرش شد که ۴۲ مقاله در این همایش دو روزه ارائه شفاهی می‌شود.

وی مقاله‌ها را با مجوز ISC از سوی دانشکده دین و رسانه دانشگاه صداوسیما با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دیگر مراکز و نهادهای علمی دانست.

اکبری محورهای مقالات را رسانه‌های نوین و چالش‌های اخلاقی، حکمرانی فضای مجازی، مبانی و کارکردها دین و رسانه و بازآفرینی انقلاب اسلامی و همچنین هوش مصنوعی، هویت دینی، دین دیجیتال و سبک زندگی همراه با سواد رسانه‌ای عنوان کرد.

همایش ملی دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین ۲۴ و ۲۵ مهر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

مطالب مشابه