به گزارش دانشکده علوم اجتماعی،رسانه و ارتباطات،کتاب «هنر هفتم و سینمای تعاملی؛ موضوع شناسی و ابعاد فقهی» نوشته حجتالاسلام و المسلمین دکتر علی نهاوندی، استاد دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات دانشگاه ادیان و مذاهب و مدرس خارج فقه رسانه به همت پژوهشگاه مطالعات فقه معاصر به زینت طبع آراسته شد.
در این کتاب آمده است:بی شک یکی از صنایع فرهنگی سازنده جهان فکری و محیط فرهنگی و تاثیرگذار بر سبک زندگی صنعت سینما است، این صنعت پر مخاطب و چندوجهی در یک رابطه دیالکتیک از فرهنگ و تمدن حاکم اثرپذیرفته و بر آن اثر می گذارد و با توسعه تکنولوژی های جدید مانند سینمای تعاملی ظرفیت های گسترده ای میان مخاطب و سینما ایجاد شده است که ضمن موضوع شناسی دقیق، نیازمند شناخت ابعاد فقهی آن توسط فقه پژوهان است.
گفتنی است پیش از این نیز کتاب «واکاوی سینمای دینی و نظام مسائل فقه هنر هفتم» و «نظام مسائل فقه، هنر و رسانه: توسط همین پژوهشگر فقه رسانه تالیف شده است.