حجت الاسلام والمسلمین نواب در پیامی تاکید کرد؛

مسئوليت اصلیِ جنایات بی‌حدومرز در لبنان و فلسطین متوجهِ حامیان غربیِ رژیم صهیونیستی است

تاریخ انتشار:

حزب‌الله لبنان با زعامت و قیادت سید حسن نصرالله و سرداران رشیدش به‌خوبی نشان داد که مقاومت اسلامی یک جبهه‌ی منسجم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب طی پیامی اقدامات جنایتکارانه اخیر رژیم منحوس صهیونیستی در لبنان و غزه را محکوم کرد.

متن پیام ایشان به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

«أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ»

بار دیگر خوی سبعیتِ رژیم اشغالگر صهیونیستی فاجعه آفرید و شراره خشم جنون‌آمیز این عزیزکرده‌ی آمریکا و اروپا این بار دامان ملت زنده و پاینده‌ی لبنان را گرفت. تنها گناهی که می‌توان برای این هدف تازه‌ی اشغالگران برشمرد، حمایت آنها از ملت مظلوم فلسطین است. این حملات وحشیانه به‌رغم خسارت‌های سنگینش، ناکامی اسرائیل در شکستن هیمنه‌ی مقاومت اسلامی را به اثبات رساند.
حزب‌الله لبنان با زعامت و قیادت سید حسن نصرالله و سرداران رشیدش به‌خوبی نشان داد که مقاومت اسلامی یک جبهه‌ی منسجمی است که مرزهای جغرافیایی و مذهبی را درهم شکسته و نیز اینکه راه مقاومت پیمودنی، و دشمنانِ تادندان‌مسلحِ اسلام و انسانیت، شکست‌دادنی هستند.
دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن اظهار همدردی با همه‌ی آسیب‌دیدگان حملات اخیرِ رژیم اشغالگر، به‌ویژه، عالمان دینی‌ای که آماج این حملات اخیر واقع شدند، مسئوليت اصلیِ این جنایات بی‌حدّومرز در لبنان و فلسطین را متوجهِ حامیان غربیِ این رژیم کود‌ک‌کش می‌داند. کشورهای اسلامی هم باید بدانند که سکوت و بی‌عملیِ آنها باعث گستاخی بیش‌ترِ دشمن غدار شده، به‌زودی، عواقب ناگوارش دامنگیر آنها نیز خواهد شد.
از خدای متعال، نصرت ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان را مسئلت نموده، ریشه‌کن‌شدن ظلم و ظالمان از سرزمین‌های اسلامی را خواستارم.

سید ابوالحسن نواب،
مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

مطالب مشابه