به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با ریاست دانشگاه دیدار کرد

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب ریاست دانشگاه در این دیدار ضمن خیرمقدم، به تجلیل از جایگاه نیروی انتظامی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نیروی انتظامی با این شاکله و بافتی که دارد،‌ از افتخارات جمهوری اسلامی است. هم ارتباط آن با مردم، دفاعش از مردم، همکاری و همراهی‌اش با مردم و هم این‌که شؤون اجتماعی هم در فعالیت‌های نیروی انتظامی وارد شده است، نشانگر پویایی نیروی انتظامی است.

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم نیز ضمن ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب، حرکت نیروی انتظامی را رو به جلو عنوان کرد و آمادگی مجموعه خود را برای آغاز همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف با مراکز دانشگاهی به خصوص دانشگاه ادیان و مذاهب اعلام کرد.

وی افزود: در دوران کنونی زندان دیگر جایگاه گذشته را ندارد و حتی حضور یک شخص در زندان می‌تواند معضلات اجتماعی بسیاری برای خانواده وی به همراه داشته باشد لذا نیروی انتظامی به دنبال آن است که با همکاری مراکز دانشگاهی به راهکارهایی برای پیشگیری از جرم و بازگرداندن مجرمان به جامعه پس از اصلاح دست یابد.

در ادامه این دیدار، آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر غضبانی رئیس مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر الهی‌منش رئیس دانشکده عرفان، دکتر مفتاح رئیس دانشکده ادیان و دکتر جاودان معاونت پژوهش دانشگاه پیشنهادهای خود برای آغاز همکاری‌ها هم‌چون برگزاری‌ دوره‌های کوتاه‌مدت فرق و عرفان‌های نوظهور، کلینیک‌های روان‌کاوی و مانند آن ارائه کردند.

در پایان هدیه ویژه دانشگاه ادیان و مذاهب به ریاست نیروی انتظامی استان قم اهدا شد.

گفتنی است این دیدار روز چهارشنبه هجدهم مهرماه 1397 به انجام رسید.

مطالب مشابه