با حضور جمعی از مجموعه دانشگاه ادیان و مذاهب؛

مراسم غبارروبی از مزار شهید گمنام برگزار شد

تاریخ انتشار:

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب به مناسبت هفته دفاع مقدس روز سه‌شنبه سوم مهرماه 1397 با حضور در مزار شهید گمنام شهرک پردیسان، در مراسم غبارروبی مزار این شهید شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری‌پور در مراسم غبارروبی مزار شهید گمنام شهرک پردیسان، که با حضور جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد،‌ ضمن تقدیر از برگزاری چنین برنامه‌هایی گفت:‌ شواهد این تعبیر امام که شهدا با قهقهه مستانه‌شان عند ربهم یرزقون هستند، بسیار دیده شده است. در این تردیدی نیست که شهدا ناظر احوال ما هستند و به گونه‌ای به اذن‌الله به عالم اشراف دارند. آنان زنده واقعی هستند و این‌که ما در این‌جا حاضر می‌شویم،‌ یک نوع درخواست یاری از آنان است تا دست ما را هم بگیرند و به نوعی به ما هم عنایتی داشته باشند. آرزو داریم که شفاعت آنان برای روز قیامت گذاشته نشود و همین الان به‌گونه‌ای ما را شفاعت کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی مشاور فرهنگی رئیس دانشگاه نیز گفت: امیدواریم این فهم را داشته باشیم که شهدا ناظر ما هستند و ما باید در مقابل اینان ادب داشته باشیم. دانشگاهی مثل دانشگاه ادیان و مذاهب که بدنه آن را طلاب و فضلای حوزه علمیه تشکیل می‌دهند، باید در زمینه تکریم و بزرگداشت شهدا پیش‌قدم باشند کما این‌که همین‌گونه نیز هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌یاری مسئول دفتر امام جمعه پردیسان نیز در این مراسم ضمن تشکر از حضور نمایندگانی از دانشگاه ادیان و مذاهب برای تقدیر از شهدای انقلاب اسلامی گفت:‌ این شهید زینت منطقه است و ان‌شاء‌الله این شهید به این جمع و دانشگاه ادیان و مذاهب که خود موجب آبروی کشور و یک دانشگاه بی‌نظیر است، عنایت داشته باشد.

گفتنی است این شهید والامقام در سال 1390 به عنوان شهید گمنام در منطقه پردیسان به خاک سپرده شد اما یک سال بعد هویت وی با نام «محمدعلی مبارک» اهل فلاورجان اصفهان از طریق آزمایش دی ان ای، شناسایی و به صورت رسمی اعلام شد.

مطالب مشابه