به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ، با هدف بررسی و واکاوی کاستیها و توانمندیهای تبلیغات و تکنیکهای رسانهای نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، نشست «انتخاب ۱۴ در سپهر رسانهای ایران» با حضور اساتید و کارشناسان حوزه مدیریت رسانه در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.
در این نشست تخصصی که با سخنرانی دکتر سیدرضا سجادی نژاد، دکتر روح الله عابدی، دکتر محمد زارعی، دکتر فاطمه حیدری و دکتر میثم محمدحسنی و دکتر سید مرتضی اسماعیلی طبا برگزار شد، تأثیر و جریانهای روشنفکری و دانشگاهی و اساتید در انتخابات، مدیریت افکار عمومی در فضای سایبری در چهارچوب تفکر اخلاقی اسلامی، تودههای اجتماعی و رسانه در انتخابات، زنان و دختران و رسانه در انتخابات و رسانه و حوزویان در انتخابات از جمله محورهای این نشست بود.