دکتر شاهین صادقی نسب:

مردم با حضور در انتخابات آگاهی و بصیرت خودشان را نشان خواهند داد

تاریخ انتشار:

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم ما با حضور پرشور در روز هشتم تیر نشان خواهند داد که آگاه و بصیر هستند و نسبت به سرنوشت خودشان حساس هستند.

به گزارش دانشکده علوم اجتماعی، رسانه و ارتباطات ، دکتر شاهین صادقی نسب، کارشناس مسائل  سیاسی و استاد دانشگاه  در گفتگویی  با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتیم تیرماه، اظهار داشت: در ایام انتخاباتی هستیم که شاید بتوان گفت در این برهه از زمان یکی از حساس‌ترین انتخاباتی است که در جمهوری اسلامی برگزار شده است.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی که در ظرف ۴۵ سال گذشته به طور میانگین هر سال یک انتخابات را برگزار کرده و این به نوع خودش در معیار‌ها و اندازه‌های جهانی نمونه‌ای کم نظیر است.

صادقی نسب افزود: شورای نگهبان کاندیدا‌هایی را با سلائق و ایده‌های متفاوت مورد تأیید قرار داده و می‌شود گفت که مردم با توجه به نظرات و نیاز‌هایی که در زندگی خودشان احساس می‌کنند می‌توانند نامزدی که نزدیک‌تر به خودشان باشد را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی و اساسی همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم اشاره فرمودند مشارکت بالاست، به هرحال رأی‌دادن حق همه شهروندان است و مسلماً کسی که از حق خودش استفاده نکند خود را از دخالت در تعیین سرنوشتش محروم کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: بنابراین خیلی خوب است که همه هم‌وطنان ما پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به کاندیدایی که موردعلاقه خودشان است رای بدهند. اگر بخواهیم بر اساس فرموده‌های رهبری انقلاب تصمیم‌گیری بکنیم کاندیدای اصلح از نگاه ایشان کسی است که تا بن دندان معتقد و ملتزم به انقلاب اسلامی، اصول و آرمان‌های آن است و درعین‌حال فردی است بسیار پرتلاش، پر کار و در کلام رهبری انقلاب فردی است که شب و روز را برای خدمت نمی‌شناسد و همواره در خدمت مردم است.

وی تصریح کرد: یک‌بار دیگر مردم عزیزمان را دعوت می‌کنم که پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با رای خود به افزایش امنیت ملی و قدرت بازدارندگی کشور کمک کنند.

صادقی نسب ابراز داشت: به‌خاطر داشته باشیم که مهم‌ترین و بالاترین بازدارندگی برای هر ملت و کشوری مردم است، ان شاءالله مردم ما با حضور پرشور در روز هشتم تیر نشان خواهند داد که آگاه و بصیر هستند و نسبت به سرنوشت خودشان حساس هستند.

مطالب مشابه