حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب؛

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در کنار مردم و پیگیر مطالبات اقشار مختلف جامعه بود

تاریخ انتشار:

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب با صدور پیامی ارتحال عالم جلیل القدر مرحوم حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب با صدور پیامی ارتحال عالم جلیل القدر مرحوم عالم مجاهد و فقیه روشن‌بین و زمانه‌شناس، حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

«إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ»

ارتحال عالم مجاهد و فقیه روشن‌بین و زمانه‌شناس، حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی مایه‌ی تأسف و تأثر گردید. یک عمر تحصیل، تحقیق و تدریس، در کنار مبارزه با طاغوت و نیز چهار دهه امامت جمعه در فامنین و همدان، و انجام خدمات فراوانِ علمی، فرهنگی حتما ذخیره‌ی ارزشمندی برای سیر روحانیِ ایشان در منازل آخرت خواهد بود.
زیستن با مردم و در کنار مردم و پیگیری مطالبات اقشار مختلف جامعه، درعین نمایندگی ولی‌فقیه در استان و نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری، از ایشان که به بیت شهادت و ایثار، منتسب بود، شخصیتی جامع ساخته بود که حتی پس از کناره‌گیری از مناصب رسمی، خللی در ارتباطات مردمی و فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی‌شان ایجاد نشد.
اینجانب ضمن تسلیتِ این فقدان عظیم که مسبوق به حادثه‌ی رانندگی و فقدِ همسر گرامی‌شان بود، از خدای متعال برای ایشان علوّ درجات، و برای بازماندگانشان و همه‌ی مردم شریف استان همدان، صبر و اجر فراوان را مسئلت می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب
مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

مطالب مشابه