به همت دانشکده زن و خانواده؛

نشست علمی جمعیت، سقط جنین و باورهای پزشکی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:

نشست علمی جمعیت، سقط جنین و باورهای پزشکی با سخنرانی دکتر محمداسماعیل اکبری از دانشمندان برتر یک درصد جهان با شاخص ESI برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دانشکده زن و خانواده با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب نشست علمی جمعیت، سقط جنین و باورهای پزشکی را با حضور و سخنرانی دکتر محمداسماعیل اکبری مشاور عالی وزیر کشور در جمعیت و سلامت عمومی و از دانشمندان برتر یک درصد جهان با شاخص ESI برگزار می‌کند.

گفتنی است پایگاه شاخص ‌های اساسی علم (پایگاه اي اس آي ESI) یکی از محصولات موسسه کلریویت آنلیتیکس (Clarivate Analytics) است که هر دوماه یکبار پژوهشگران و موسسات یک درصد برتر جهان، کشورها و مجلات ۵۰ درصد برتر جهان براساس شاخص استناد و در یک بازه زمانی ده ساله معرفی می نماید.

لازم به ذکر است از دکتر محمداسماعیل اکبری رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیش از ۳۰۰ مقاله علمی، مدیریتی در مجلات معتبر داخلی وخارج از کشور از ایشان به چاپ رسیده است. همچنین تدوین ۱۲ کتاب علمی و مدیریتی و ترجمه ۵ کتاب علمی و مدیریتی در رزومه او وجود دارد.

بر اساس این گزارش نشست علمی جمعیت، سقط جنین و باورهای پزشکی روز پنج‌شنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

مطالب مشابه