برگزاری اولین همایش ملی؛

نقش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در تحول نظام آموزش عالی

تاریخ انتشار:

اولین همایش ملی نقش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی در تحول نظام آموزش عالی روز سه شنبه، 22 خرداد، 1403 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، اولین همایش ملی نقش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی در تحول نظام آموزش عالی با تاکید بر دانشگاه حکمت بنیان و تمدن ساز برگزار می‌شود.

گفتنی است اولین همایش ملی نقش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی در تحول نظام آموزش عالی روز سه شنبه، 22 خرداد، 1403 توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری, اتحادیه دانشگاه ها و موسسه آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی, دانشگاه علم وفرهنگ, موسسه آموزش عالی آفاق ارومیه و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.

با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقمندان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایند.

لازم به ذکر است محورهای همایش: حکمرانی و ماموریت گرایی، کارآفرینی و اشتغال، فرهنگی و اجتماعی، آموزش و پژوهش، اقتصاد و حقوق و مطالعات تطبیقی مرتبط با آموزش عالی غیردولتی خواهد بود.

همچنین گفتنی است تاریخ برگزاری همایش ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ و مهلت ارسال مقالات ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ و تاریخ داوری مقالات ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ می‌باشد. علاقمندان برای ارتباط با دبیرخانه ستاد می‌توانند با شماره ۸۲۲۳۳۸۳۶-۰۲۱ و ۸۲۲۳۳۸۷۹-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

مطالب مشابه