دیدار دانشجویان خارجی دانشگاه با معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی و آموزش

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب مقامات معاونت‌های فرهنگی دانشجویی و آموزش در نشستی صمیمی با دانشجویان خارجی این دانشگاه مطالبات و نظرات ایشان را شنیدند و پاسخ گفتند.

در این نشست که عصر روز دوشنبه 21 اسفند در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر جعفرطیاری معاون فرهنگی دانشجویی و دکتر ملکی نهاوندی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی، و جمعی دیگر از مدیران حضور داشتند و در جریان مطالبات و نظرات دانشجویان خارجی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب ریاست دانشگاه در پیامی درباره سیاست دانشگاه در قبال دانشجویان خارجی که توسط حجت‌الاسلام فخرآذر مدیر فرهنگی دانشگاه در آغاز این برنامه مطرح شد، رسیدگی به مطالبات و بررسی مشکلات دانشجویان غیرایرانی را از خواسته‌های مهم خویش عنوان کرده بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر جعفرطیاری قائم‌مقام ریاست دانشگاه و معاون فرهنگی دانشجویی در این نشست در بیاناتی با خوشامدگویی به دانشجویان خارجی، ایران را کشور ایشان و دانشگاه ادیان و مذاهب را نیز متعلق به خود ایشان دانست و ابراز امیدواری کرد این جلسات مداوم باشد.

دکتر ملکی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی نیز در این جلسه ضمن تأکید بر جایگاه ویژه دانشجویان خارجی نزد مقامات و مسئولین دانشگاه ادیان و مذاهب از ایشان درخواست کرد تا با جدیت و همت مضاعف در دوره دانشجویی نسبت به سایر دانشجویان، نمایندگان دانشگاه در کشورشان باشند.

دکتر انصاری قائم‌مقام معاونت فرهنگی دانشجویی نیز در این دیدار از استقبال مجموعه مدیران دانشگاه از حضور و مشارکت دانشجویان خارجی در همه عرصه‌های فرهنگی و آموزشی دانشگاه گفت.

آقای صالحی مدیر همکاری‌های علمی و بین‌الملل دانشگاه ادیان و مذاهب نیز در این نشست از عزم جدی این دانشگاه درراه جذب دانشجویان خارجی برای پیشبرد اهداف بین الادیانی و تقریب میان مذاهب گفت و ابراز امیدواری کرد در آینده تعداد این دانشجویان افزایش یابد.

در ادامه این نشست دانشجویان خارجی دانشگاه برخی ابهامات آموزشی و مقرراتی و رفاهی را مطرح و پاسخ آن را از مسئولین ذی‌ربط در هر بخش دریافت کردند.

مطالب مشابه