دکتر مجید مسعودی بیان داشت؛

عملیات وعده صادق پیروزی امت اسلامی است

تاریخ انتشار:

علی‌رغم فضای رسانه‌ای سنگینی که علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد واقعیت چیز دیگری است و امت‌های اسلامی و ملت‌های آزاده دنیا آرمان انقلاب اسلامی را قبول دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در پی عملیات غرور آفرین وعده صادق و پیروزی مقتدرانه سپاه اسلام اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب در مراسمی، حمایت خود را از تحقق وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی و تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به دست سپاه پاسداران اسلامی اعلام کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید مسعودی قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ بیان داشت: پیروزی مقتدرانه ایران و وعده صادق با رمز یا رسول الله (ص) را خدمت امت اسلامی تبریک عرض می‌کنیم، چراکه این پیروزی، پیروزی امت اسلامی است. همه مردم منطقه خاصه آزادگان دنیا از این اتفاق خوشحال هستند. این خوشحالی میزان نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا را نشان می‌دهد. علی‌رغم فضای رسانه‌ای سنگینی که علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد واقعیت چیز دیگری است و امت‌های اسلامی و ملت‌های آزاده دنیا آرمان انقلاب اسلامی را قبول دارند.

وی گفت: بدون شک انتقام سخت جبهه مقاومت، بهای سنگین جنایات رژیم صهیونیستی بود. این حمله به‌عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار، طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدّس «یا رسول الله (ص)» اهداف نظامی را در قلب سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد تماماً ایرانی با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه افزود: پاسخ هوشمندانه، حساب شده، قدرتمند و ترکیبی بامداد یکشنبه جمهوری اسلامی ایران به صهیونیست‌ها با استناد و عمل به بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد نشان داد این اقدام بی‌نظیر، مطالبه عمومی ملت ایران و امت اسلام بود و نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت ایران و جهان اسلام و حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور با هیچ طرف متخاصمی مماشات نخواهد کرد و در چارچوب موازین بین‌المللی همواره محکم و دقیق اقدام می‌کند.

وی گفت: رئیس جمهور آمریکا رسماً به برخی کشورهای منطقه می‌گوید گاو شیرده و هیچ ملاحظه‌ای هم ندارد. آنها نگاهشان به دنیا این است و این نگاه و روحیه استکباری است. به همین جهت امام خمینی (ره) فرمودند که باید بینی استکبار را به خاک مالید. به اذعان خود دشمن در این حمله توانمندی‌های ایران مثال زدنی بود و شنیدن توانمندی جمهوری اسلامی ایران از زبان دیگران و زبان دشمن بسیار زیباست. اگر ما از خودمان تعریف کنیم شاید کسی از ما نپذیرد، اما این تعریف از نگاه دشمن و زبان دشمن بسیار لذتبخش خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی تصریح کرد: ۷۰ سال است که فلسطین اشغال شده و حتی غیرت عربی هم نتوانسته است آنها را از این ظلم رها کند. این کار یک شجاعت و غیرت مثال زدنی می‌خواهد و باید به معنای واقعی با آنها مبارزه کرد. این کار را جمهوری اسلامی توانسته است انجام بدهد. شاهد مثالش هم این است که پدافند سه گانه اسرائیل نتوانست جلوی موشک‌های ما را بگیرد و سپاه جمهوری اسلامی توانست به هدف خود که همان حمله به پایگاه نواتیم بود را محقق کند. این استراتژی نظامی ما بود. همان‌طور که رهبری معظم انقلاب در بیانات خود بیان کردند که از هر نقطه‌ای که به ما حمله شود همان نقطه را خواهیم زد. امیرالمؤمنین علی (ع) نیز فرموده‌اند که شر را به همان جایی برگردانید که از همانجا بلند شده است. این عملیات نشانه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ جهانی است.

وی با بیان اینکه عملیات ما عملیات انتقامی نبود و منطق نظامی ایجاب می‌کند تا مشت خود را کاملاً باز نکنیم ادامه داد: این عملیات یک نمایش نظامی بود تا نشان دهیم اگر اسرائیل و آمریکا دست از شرارت‌هایشان برندارند، در زیر چکمه‌های رزمندگان جبهه مقاومت در قدس و بیت‌المقدس نابود خواهند شد.

وی در پایان گفت: ما دانشگاهیان نیز به سهم خودمان باید حمایت همه‌جانبه خود را از جبهه مقاومت اعلام کنیم و از خداوند بخواهیم روز به روز بر عزت جبهه مقاومت بیفزاید و فلسطین را از شر شیطان صفتان خونخوار رهایی ببخشد، و به تعبیر مقام معظم رهبری ان‌شاالله نماز پیروزی را در بیت المقدس بخوانیم.

مطالب مشابه