دیدار ریاست دانشگاه با معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت الاسلام والمسلمین نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری عصر دوشنبه 30 بهمن 96 در تهران دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در دیدار با دکترمسعود برومند، ابتدا ضمن تشریح تاریخچه شکل گیری، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، ایشان را در جریان دستاوردهای دانشگاه درزمینهٔ ایجاد فضای تقریب بین مذاهب در کشور، رایزنی با پیروان ادیان توحیدی در راستای گسترش فرهنگ همزیستی مسالمت آمیز و سایر فعالیت‌های آکادمیک و همکاری‌های مختلف با همتایان خارجی قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در ادامه ضمن معرفی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه و آثار پژوهشی تأثیرگذار حوزه‌های مختلف مطالعات ادیان و مذاهب، از تأسیس پژوهشکده ادیان و مذاهب در راستای تداوم تولید این گونه آثار پژوهشی یادنمود.

در این دیدار دکتر جاودان معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عارف زاده رئیس پژوهشکده ادیان و مذاهب نیز حضور داشتند و گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه به معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارائه کردند.

دکتربرومند نیز ضمن تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین نواب ایشان را چهره‌ای تاثیرگذار در عرصه‌ حوزه و دانشگاه خواند.

وی پس از استماع گزارش فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب، ضمن تمجید از دست‌آوردهای پژوهشی دانشگاه، ابراز امیدواری کرد وزارت علوم بتواند به رونق مطالعات و پژوهش‌های ادیانی و مذاهبی کمک بیشتری کند.

مطالب مشابه