دکتر جعفرطیاری تاکید کرد؛

رژیم کودک‌کش اسرائیل در حال احتضار است

تاریخ انتشار:

مردم روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر ثابت خواهند کرد که همیشه در کنار مظلومان عالم هستند و فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری قائم‌مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در گفت‌وگویی تاکید کرد؛ رژیم کودک‌کش اسرائیل در حال احتضار است.
قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به آیه‌ی «یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ » گفت: مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی جهانیان را به حرکت در آورده و ما امروز می‌بینیم که در اقصی نقاط جهان مردم در حمایت از فلسطین و مردم غزه به خروش آمده‌اند و این تحقق وعده الهی است.
دکتر مصطفی جعفرطیاری افزود؛ اسرائیل روزهای آخر خود را سپری می‌کند و به حالت احتضار افتاده است و در زبونی این رژیم خونخوار همین بس که برای بقای خود دست به هرکار پستی می‌زند.
وی اضافه کرد؛ حامیان غربی این رژیم منحوس در مجامع بین المللی به برکت خون شهدای مقاومت و روشنگری مجاهدان راه آزادی دیگر نمی‌توانند از اعمال ننگین اسرائیل غاصب به صورت آشکار حمایت کنند ولی همگان می‌دانند که مزدوران صهیونیستی با چراغ سبز آمریکای جهانخوار دست به این نسل کشی و آواره کردن هزاران هزار فلسطینی زده است و آمریکا هم به زودی تاوان این حمایت خود را خواهد پرداخت.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد؛ امروز غزه و مظلومیت زنان و کودکان فلسطینی وجدان‌های بشری را بیدار کرده است و ما نیز نه فقط به خاطر این‌که مسلمان هستیم و به حکم قرآن و دستور پیامبر اسلام(ص) باید به یاری مظلوم بپاخیزیم بلکه به خاطر انسانیت و به حکم وجدان باید مظلومیت غزه و غزه نشینان را فریاد زنیم.
دکتر مصطفی جعفرطیاری با دعوت از همه‌ی مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه داد؛ مردم روزه‌دار و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر ثابت خواهند کرد که همیشه در کنار مظلومان عالم هستند و فلسطین را تنها نخواهند گذاشت و با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و با محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، آزادی فلسطین همیشه قهرمان را نوید خواهند داد.

مطالب مشابه