دکتر مجید مسعودی بیان داشت؛

روز قدس، روز حیات اسلام است

تاریخ انتشار:

روز قدس روزی است که باید به‏‎ ‎‏همۀ ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطرۀ شما، به واسطۀ عمال خبیث‏‎ ‎‏شما، واقع نخواهد شد.

‏به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم گرامی‌داشت روز جهانی قدس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجید مسعودی، قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب و با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

دکتر مسعودی ضمن بیان اینکه اسرائیل، دشمن بشریت و دشمن انسان است و هر روز غائله‌ای جدید ایجاد می‌کند گفت: عملیات‌های کور و بزدلانه‌ همانند عملیات شب گذشته در سیستان و بلوچستان که توسط انسان‌های پست در ایران انجام می‌شود راه‌ به جایی نخواهد برد. دشمنان قبلاً ما را آزموده‌اند، و باید بدانند که از این ببعد سیلی‌ها و مشت‌های محکم‌تری از جمهوری اسلامی خواهند خورد. به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) این آغاز خفت و خواری شماست. این راه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما با دشمن درنده‌ای روبه‌رو هستیم که نه تنها مردم غزه را به خاک و خون کشیده‌اند که به راحتی به خاک سوریه و لبنان نیز تجاوز می‌کنند. دستهای آنها باید از همۀ‏‎ ‎‏ممالک اسلامی قطع شود؛ عمال آن در همۀ ممالک اسلامی باید کنار بروند. روز قدس‏‎ ‎‏روز اعلام یک چنین مطلبی است. اعلام این است به شیاطینی که ملتهای اسلام را‏‎ ‎‏می خواهند کنار بگذارند، و ابرقدرتها را به میدان بیاورند. روز قدس روزی است که قطع‏‎ ‎‏آمال آنها را بکند.

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ادیان و مذاهب بیان داشت: در آغاز انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸، امام راحل (ره) روز قدس را اعلام نمودند. روز قدس به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) روز اسلام است. روز قدس روز پیامبر اکرم (ص) و روز خفت دادن به استکبار جهانی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران زمانی به پیروزی رسید که ۳۰ سال از هیمنه رژیم صهیونیستی در منطقه گذشته بود. آنها به صورت هدفمند تلاش می‌کردند که مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود. ابتکار هوشمندانه امام راحل در نامگذاری روز قدس یک ابتکار بی‌نظیر برای تمام آزادی‌خواهان در جهان اسلام و دنیا بود.

وی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید اسرائیل جنایت‌های بیشماری را علیه مردم فلسطین صورت داده است و به همین علت امام خمینی (ره) روز قدس را روز تقابل و تمییز متعهدین و منافقین دانست. چرا که متعهدین در میدان حاضر می‌شوند و اعلام حضور می‌کنند و اجازه فراموش مسئله فلسطین را نمی‌دهند. بدانید که این فعالیت‌ها اثر دارد و افکار عمومی دنیا در قلب اروپا علیه اسراییل راهپیمایی می‌کنند. این افکار از همین حضور مردم انقلابی در میدان برخواسته است. به وقتش بنا به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. این را خود رهبری تدبیر خواهند که شمشیر عدل علی (ع) چگونه بر سر این دشمن خونخوار و غده سرطانی فرود بیاید.

دکتر مسعودی در پایان افزود: روز قدس روز افتخار جمهوری اسلامی و روز همبستگی اسلامی است. روز قدس روزی است که باید به‏‎ ‎‏همۀ ابرقدرتها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطرۀ شما، به واسطۀ عمال خبیث‏‎ ‎‏شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است.

350a1746
350a1746
350a1749
350a1742
350a1752-2
350a1743-2

مطالب مشابه