مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

حفظ و پایداری جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست

تاریخ انتشار:

 شهدا موجبات پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان را فراهم کردند و تلاش‌های ارزشمند آنان حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا، جمعی از مسئولین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب یاد و خاطره شهید سید محمد حسین نواب را گرامی داشتند.

در این دیدار خزاعی، مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در امور ایثارگران با برشمردن فضایل و ارزش‌های اخلاقی شهید سید محمد حسین نواب ، اظهار امیدواری کرد به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران بتواند با موفقیت در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی گام بردارد.

وی گفت: شهدا موجبات پیروزی و سربلندی کشور عزیزمان را فراهم کردند و تلاش‌های ارزشمند آنان حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است،

خزاعی دیدار با خانواده شهدا را برای مسئولین به عنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب دانست و تکریم از آنان را وظیفه‌ای دینی و ایمانی مسئولان عنوان کرد.

مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: امروزه هرچه داریم و در سطح بین‌الملل کسب کرده‌ایم، همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم.

خزاعی در پایان سخنانش، با اشاره به به سجایای اخلاقی و فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر شهید نواب در عرصه کار و زندگی اظهار داشت: ایشان فردی دلسوز و مهربان بود که زندگی خود و خانواده‌اش را وقف خدمت به نظام جمهوری اسلامی و امام زمان(عج) کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب موسس و بنیانگذار دانشگاه ادیان و مذاهب با تقدیر و تشکر از مسئولین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: شهدا درس ایثار و فداکاری و دفاع از دین و میهن را به ما آموختند و شهدا حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

شایان ذکر است، شهید سیدمحمد حسین نواب، نماینده فرهنگی جمهوری اسلامی ایران توسط نیروهای متعصب کروات بوسنی در شهر موستار در ۱۲۰ کیلومتری جنوب سارایوو به شهادت رسید.

مطالب مشابه