حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید مبینی مقدس پاسخ داد؛

چرا در انتخابات شرکت کنم؟

تاریخ انتشار:

مدیر گروه علوم ارتباطات اجتماعی دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه ادیان و مذاهب به تبیین اهمیت مسئله انتخابات در سه جنبه فردی،اجتماعی و بین‌المللی پرداخت.

به گزارش خبرنگار دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه ،پرونده تبلیغاتی نامزدهای انتخابات بسته شد اما پرونده انتخاب صحیح هر کدام از ما برای پیشرفت و آبادانی شهر باز شده است؛ اهمیت شرکت در انتخابات به عقیده بسیاری از صاحبنظران و کارشناسان، امروز بیش از هر زمان دیگر احساس می شود. حجت الاسلام والمسلمین دکتر مجید مبینی مقدس،مدیر گروه علوم ارتباطات اجتماعی در پاسخ این سوال که چرا در انتخابات شرکت کنم؟ گفت:شرکت در انتخابات از سه جنبه قابل بررسی است،نخست در نگاه فردی،یک  واجب شرعی است.

وی ادامه داد:دوم اینکه در نگاه اجتماعی اگر ما کاندیدای متعهد و متخصص مثل شهید مدرس و شهید آیت و شهید دیالمه و مرحوم ابوترابی و … را به مجلس نفرستیم، صندلی مجلس خالی نمی‌ماند و افراد فرصت‌طلب وارد مجلس می‌شوند و آن کار دیگر می‌کنند.

دکتر مبینی مقدس افزود:ثالثا در نگاه بین‌المللی، مشارکت بالا باعث افزایش قدرت یک کشور و مردم‌ آن در سطح جهانی می‌شود و می‌تواند محاسبات تحریمی و تهدیدی دشمنانش را تغییر دهد.

مطالب مشابه