دیدار هیئتی از دانشگاه با رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب هیئتی از مسئولین و دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب با رئیس و دیگر اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در تهران دیدار کردند.

حجج‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری، قائم مقام ریاست، دکتر بهروز حدادی رئیس دانشکده زن و خانواده و فخرآذر دبیر دفتر تقریب دانشگاه به همراه چند نفر از دانشجویان دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب، روز یکشنبه 21 آبان 96 در تهران و در مجلس شورای اسلامی با رئیس و دیگر اعضای فراکسیون زنان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مصطفی جعفرطیاری گزارشی از سابقه تأسیس و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب ارائه داد.

در ادامه دکتر بهروز حدادی رئیس دانشکده زن و خانواده نیز از روند تأسیس و راه اندازی دانشکده زن و خانواده و نیز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آن گزارشی را ارائه داد.

سپس، خانم پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با استقبال و تمجید از فعالیت‌های دانشگاه ادیان و مذاهب به ویژه در دانشکده زن و خانواده بر حمایت فراکسیون از این فعالیت‌ها تاکید کرد.

دانشجویان حاضر در نشست نیز به تبادل نظر با رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی پرداختند.

گفتنی است در پایان این نشست مطرح شد که خانم پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک از دانشگاه ادیان و مذاهب دیدار کند تا طی آن زمینه همکاری‌های بیشتر بررسی شود.

 

مطالب مشابه